asikerutjain

asikerutjain

13

2018. február 07. - PeniValdes

Amikor Jóska megbökött facen,majd dobott ez üzenetet,hogy neki 12 %-os testzsírszázaléka van,a na akkor tudtam,hogy vele hosszútávra tervezhetek. Kezdve onnan,hogy jó testet ad át genetikailag a jövendő utódoknak, a legnagyobbat Marcelnak fogják hívni,plusz jó memoriája is lehet,hiszen képes megjegyezni egy számot. Hamar vissza is írtam hogy nekem 25 %-os,mire jött is a válasz,hogy akkor hamar egy képet,amin fekete csipkés fűzőben ülök az ágyamon. Hamar lőttem is egy ilyen képet, aztán elküldés után jöttem rá,hogy lehet nem mutat jól a piszkos serpenyő a sarokban,és a szentkép a falon így együtt. Jóska persze ezt nem vette észre,mert férfi,és tudjuk,hogy ők csak egyfelé tudnak figyelni...egyenesen,ott meg én ültem. Jóska válaszképpen hamar küldött egy fotót a kockáiról,és írt,hogy na te is villants. Jó mondtam, írtam, és küldtem egy fotót a pocakomról. Ó de beleférkőznék, írta jóska,és küldött vigyorgó fejet. Nosza küldtem egy képet amin négykézláb állva szájamat nyalogatom. Erre elment

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9113642384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2018.02.08. 09:41:10

:))))
"nem csak én fogok elmenni" from:........................ to:..............................

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.02.08. 11:27:20

@tomhardynészonja: igen, az utolsó mondattal a költő bizonytalanságban hagyott minket
süti beállítások módosítása