asikerutjain

asikerutjain

16

2018. február 13. - PeniValdes

Zsoltival a hentessel a véletlen folytán ismerkedtem meg. A véletlen meg az volt,hogy aznap nem egyenesen mentem haza,hanem a kisutcákon át,és találtam rá Zsoltira, a kerület asszonyainak legnagyobb hódolójára,és akiért úgy rajonganak az asszonyok. Beálltam én is a sorba,és hamar kitapasztaltam titkos receptjét amivel magával ragadta a közelben lévő főleg negyvenes nőket,akik imádták ezt a zömök kerekképű fickót,ki sosem mondott virágnyelven semmit, de mindig kicsit többet adott el,vagy hozzádobott mégegy karajt a meglévőkhöz,és mindezt úgy,hogy soha senki sem tudott féltékenykedni,és mégis mindenki magáénak érezhette őt. Zsolti hentes mindig a legszebb húsokat adta, érzelmesen becsomagolva a zsírpapirba, majd átnyújtva mint egy gyermeket. Majd a névnapján szerényen átvéve a kis ajándékokat amit az asszonyok készítettek,hogy aztán tovább folytassa azt amit csinál

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr8313665276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása