asikerutjain

asikerutjain

17.

2018. február 14. - PeniValdes

 Iroda, kiskosztüm, még előttem pár irat,mert persze,hogy a főnök Valentin nap ad plusz melót,de nem csoda elvégre se kutyája se macskája. Bezzeg nekem,és persze nem lesz időm hazamenni átöltözni,szerencsére epiláltam. na végeztem, főnök fintorog,de a csodába Valentin nap van. Peti az ajtóban vár, francba kilépő kártyám fent hagytam, visszarohanok,l na kiértem. Palkó kezében vörösrózsa csokor, puszi puszi, nyelves. Gizike leskelődik. Kézen fogva andalgunk a kávézóig, halk zene, jazz, gyertyák, flat white.

 Otthon ülök, esik a hó, sőt már olvadt nem annyira romantikus,de szerencsére rendeltem mécseseket, körberakom velük a szobát, pulyka a sütőben, zörgés, megérkezett Norbert, gyorsan magamra kapom az áttetsző bodym, kis smink, parfüm. Most bejön, káromkodik,hogy belerúgott valamibe, én gyorsan szexipózba vágom magam, Norbert bejön, és kérdezi mi a vacsora

. Zsigmond a teetőteraszon vár,élő zene megy,én hosszú pezsőszín ruhámban pezsgőt kortyolok, zsigmond a  nyakkendőjét igazítja. És hirtelen hófehér szirmok hullanak az égből

.  Gáborral a kocsiban a ruhám felcsúszva, Gábor keze a lábam között, közben vezet, megállunk pihenni, lecsúszok a lába közé....Gábor becsukja a szemét,ölébe ülök, megsimogat, kint vonyítanak a kutyák. 

5.  Simonnal a színházban bérletünk van, bár kihagyhattuk volna a Kurázsi mamát, próbálok közelebb húzodni, Simon feszülten figyeli a cselekményt, hazafelé meg ógörög verseket szaval, ezért kár volt kozmetikushoz futnom

6.  Dani ma is kondizik, mindegy  mire hazaér én már előkészülök, na itt van félmeztelen, hol hagyta a ruháit, na mindegy is én a pólójában várom, falhoz nyom, védekezem nem védekezem, posztolom

7. Ábel kijelenti,hogy utálja a Valentin napot,de én azért készitek neki ajándékot, amire persze beszédet tart, hegyit,hogy majmolom amerikát,de nem érdekel, szeretem amikor mérges.

8.  Rolandnak már délelőtt küldtem egy üzit,hogy este meglepem, Roland a meetingen ült,és küldött nagyon vigyorgó jelet, délután mégegyet küldtem egy fotót amin kis köpenyben állok, alatta üzivel,hogy este megnézheted mi van alatta, Rolandom visszaír,hogy már látta...de siet haza, írom neki,hogy siessen mert várom. Hazaért, lesmárol, mindig amikor hazaért, átölelem ő is engem, keze persze vándorol, mindegy imádom,n ma mi a vacsora kérdi, csokitorta, maszatosak leszünk, felajánlom hogy lenyalom róla, mondja, hogy oké,de csak ha ő is. Fekszünk a kanapén nézzük a plafont átölel én is őt,aztán rámmászik.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr6713600059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2018.02.15. 20:07:58

Ez most így egy olyan lány naplója, vagy mi? És mi köze a Valentinnaphoz? Akkor nagyobb a forgalom?

Leylandi 2018.02.15. 21:55:50

@PeniValdes: aha... jóduma :-)
De mégis... több nap, mint kolbász?
Mert ha igen, akkor nem vesződök veled, de ha nem, akkor egyezkedjünk ;-)

Leylandi 2018.02.23. 19:01:39

@PeniValdes: olyan könyv nincs is. Rákerestem. A gugliban nincs, tehát nincs.
Szóval? Nem szorulsz esetleg egyetemi tanulmányaid folytatása érdekében egy kis lakhatási támogatásra?

taga20 2018.02.24. 12:11:54

@PeniValdes: ez most komoly?:)

ja és, nem vagyok egy igazi nyevtannáci, csak jáccom az agyam, de szerintem az írásjelek után szóközt kéne tenned.

coub.com/view/72j34

taga20 2018.02.24. 12:40:01

@PeniValdes: miért is nem?

u.i.: azt vágom, hogy tőlem ez kicsit visszás, de én érted vagyok genya nem ellened:)

zene mehet? hogyne!:)))

www.youtube.com/watch?v=j1wgaFJ0750&list=RDj1wgaFJ0750
süti beállítások módosítása