asikerutjain

asikerutjain

18

2018. február 22. - PeniValdes

Ábelt akkor ismertem meg amikor még mindketten a fejtartást gyakoroltuk a rácsoságyban,aztán folytattuk a homokózóban a dömpereknél, majd egy óvodai csoportba kerültünk csak ő létra volt, én meg katica,de egy asztalnál ültünk,és együtt kerestük a bodobácsokat a fáknál,sőt együtt ballagtunk el az óvodából,amiből csak arra emlékszem, hogy a Kovácsnéni leszédült a székről,és lett riadalom. Aztán iskolába már nem egy osztályba jártunk,mert Ábel matekosra ment, engem meg a művészetisbe irattak,de azért a szünetekben együtt játszottunk,és együtt jártunk úszni is,aztán kamaszként Ábellel smároltam először,és tökre nyálas volt, és együtt fürödtünk a Balatonban,ahol véletlenül elcsúszott a bikinifelsőm, aztán gimnáziumban már elváltak útjaink,mert én koleszos lettem, Ábel meg maradt,és akkor nem láttuk egymást évekig, sőt el is feledkeztünk egymásról,aztán múltkor jött a hír,hogy eljegyezte a barátnőjét a Bettit, aki csinos volt,hogy esett volna rá a faág a vihar után. Hogy milyen volt Ábel, olyan mint amikor utoljára láttam 13 évesen. Vannak azok akik nem változnak Ábel ilyen volt. Minket egymásnak szántak. Csak mi nem szántuk magunkat a másiknak

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr6413686938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2018.02.22. 10:57:08

nem változós Ábelek <3 <3 <3

Utolsó 2 mondat: <3 <3 <3

Meg az egész: <3 <3 <3

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.02.22. 11:14:45

@tomhardynészonja: igen Ábel volt a gyermekkorom első férfija, sőt életejm első pasija,csak nem tudtuk mi ezt

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.02.22. 13:24:36

Nekem szemeteslapát volt a jelem a zoviban : (

taga20 2018.02.22. 19:28:36

@PeniValdes: cica, mi ez a hülyeség?:)))

Leylandi 2018.02.23. 19:05:15

Katica. Meg művészetisbe.
Aha...

,, 2018.02.27. 21:15:06

Találtam neked egy faszit, most beszél az atv-n. Valami balett táncos újságíró. Te jutottál róla eszembe.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.02.28. 08:23:08

@X/Y: ő egy többoldalú ember, ha kell eltáncolja,ha kell leírja.
süti beállítások módosítása