asikerutjain

asikerutjain

19

2018. február 28. - PeniValdes

Mindig hittem abban,hogy van ebben a világban valami szépség,és egy aluljáróban fogom megtalálni,hogy egy szakadt farmert viselő fiú lesz aki megment a sárkánytól,és akivel hazamegyek,és zuhog ránk az eső,és beleugrunk a pocsolyába,és nevetünk. na igazából egy szórakozóhelyen néztük ki egymást,és vonultunk el a mosdóba kétszer,és írtuk fel egymás számát. Na ő volt életem örök szerelme a kardigánjával,meg ahogyan állt előttem,úgyhogy főztem neki tökfőzeléket,mert azt szerette,ezt kiderítettem a mosdóban amikor lekászálódtam a pultról,és megigazítottam a ruhám,ő meg felhúzta a nadrágját. ja és utána összeköltöztünk ötször. Aztán kiment külföldre,mert kalandra vágyott,és meg csak egy macskára,meg gyerekre,meg arra,hogy meggyűrűzzön,mert szerintem annyira jó apa lenne belőle. De elment,persze hívott az elején,aztán elmaradt az is. Én meg magányosan ültem otthon és nagy doboz jégkrémet ettem miközben ment a sorozatmaraton,és csak a postás csöngetett be naponta,de ő meg vén volt...talán a vízvezetékszerelővel kéne összejönnöm? vagy az alsó szomszéddal? vagy maradjak szingli? és bulizzak fiatal srácokkal? és akkor visszajött,hogy megint velem akar lenni,hogy én vagyok a szerelme. 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr3613697282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2018.03.01. 20:32:33

Azért te egy igen nagy rakat szomorúság vagy néha :-(

hereverő heverő 2018.03.02. 11:59:17

Ennek se füle, se farka Peni. A világ pedig igenis szép, mindig, mindenhol. Csak meg kell tudni keresni, és aki keres, talál... Az esőre is szüksége van a földnek.

hereverő heverő 2018.03.02. 16:25:37

@PeniValdes: Ezt mire alapozod? Bár nem vagyok nő, az igaz - de attól még nem barlangban élek remeteként.

Berborosz 2018.03.02. 17:36:23

Az a pult, a visszatérő motívum!
Azon egyszer nagyon sikerülhetett neked valami...

Leylandi 2018.03.03. 15:08:01

@hereverő heverő: Peni írásainak soha nincs sefüle, sefarka.
Ez a védjegye.

sárga nyúl 2018.03.03. 19:16:46

@Leylandi: Szerintem füle és farka mindnek van. Nekem úgy tűnik. :)

Leylandi 2018.03.03. 22:51:40

@PeniValdes: és te beszélgettél már erről a farokfixációdról szakemberrel? :-)
Ugye nem "úgy" hiányzik, csak úgy, ahogy a többi nőnek? Kelts reményt bennem...

Leylandi 2018.03.04. 22:25:04

@PeniValdes: farokfixációja?
Ahhoz ne menj többet :-(
süti beállítások módosítása