asikerutjain

asikerutjain

20

2018. március 02. - PeniValdes

A tejespult előtt ismertem meg Bálintot,miután kihevertem Erikkel való szakításom,és Mari azt tanácsolta,hogy próbáljam a klasszikus leejtem a zsebkendőm taktikát. Ehhez persze vászonzsebkendők kellettek volna,én meg papírt használok...így maradt a tejespult,és a gyengének mutatkozás,mert a férfiak szeretik ha a nő segítségre szorul. Bálint akiről akkor annyit tudtam,hogy hátulról jól néz ki megfelelőnek tünt erre. úgyhogy hamargyorsan  megszólitottam..

-Bocsánat, megtudnád mondani merre találom a tejfölt?

Bálint odafordult,és határozottan maga elé mutatott

-Itt vannak

-Köszönöm-és levettem a polcról a tejfölt-Tudod éppen tejfölös sajtos tésztát készítek,és nincs otthon tejföl

Bálint csodálkozva nézett rám,és zavartan piszkálta a joghurtokat

- Te nem kérsz belőle-kérdeztem

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9513709456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2018.03.03. 15:10:16

Á ilyen nő nincs...
Aki engem leszólított, annak még mindig fizetnem kellett :-( Kivétel nélkül.

Leylandi 2018.03.03. 22:47:36

@PeniValdes: nagyonvicces.
A nőknek minden ingyen van. Vagy még fizetnek is neki érte.

tomhardynészonja 2018.03.05. 15:43:39

<3 <3 <3
nagyon szeretem ezeket a magától értetődően tiszta, egyenes párbeszédeket.

Berborosz 2018.03.07. 19:59:02

Megint volt pult. Most kissé más szerepkörben, de volt.

boborján20 2018.03.11. 11:03:50

húgi, mikor jön a 21. ?

má várom:)))
süti beállítások módosítása