asikerutjain

asikerutjain

21

2018. március 11. - PeniValdes

Legújabb örök szerelmem az Oktogonnál pillantottam meg a reggeli órákban mikor már túlvoltam a magam reggelijén, zabkása fahéjjal. A lámpa zöldre váltott a gyalogosoknak nekünk pirosra,és akkor átfutott a zebrán szürkeszövetkabátban kezében a táskáját,és egy papírzacskót lóbálva amiben bizonyára az ebédjét tartotta. Lehet hogy rántotthúsos szendvics tűnődtem,vagy inkább inkább sonkás..Igen sonkás salátalevéllel és házi majonézzel bújik meg egy buciban,és olvasztott sajt..majd délben előveszi valahol egy irodában,és beleharap.Különben meg mindig csekkolom a szóbajöhető férfiakat,mert hátha az Andrássyn lelek rá életem férjére, az egyetlenre. és hát nyitott szemmel kell járni.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9213729842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.03.12. 08:30:21

Szerintem neked nem is a pasi kell, hanem a zabája :)
Kikapnád a kezéből a sonkás szendót és bevernéd hirtelen :P

tomhardynészonja 2018.03.12. 10:22:49

zabkása < kirántott húsos szendvics

Leylandi 2018.03.12. 20:34:46

Zabkása fahéjjal ÉS mazsolával!
Jobb napokon megszórva cukros kakaóval, amíg még meleg, rálapogatni, és megvárni, míg megolvad rajta.
süti beállítások módosítása