asikerutjain

asikerutjain

valamikor

2020. augusztus 20. - PeniValdes

Vele rögtön azonnal, ahogy megláttuk egymást a téren, ahová megbeszéltük az első találkozást. Ahogy megláttuk egymást éreztük hogy kell a másik..itt és most azonnal, itt a szobroknál, meg a parknál egymásnak esni, és addig csinálni, míg az utolsó lélegzetvételhez érünk, és átszállunk a túlvilágra. Éreztük egymást, és a megbeszélt séta andalgás helyett felmentünk..hozzá....már az előszobában nem bírtuk tovább..nekinyomott a kabátoknak és én próbáltam tartani magam, kezemmel keresve egy biztos pontot....végigcsináltuk az egész házat..mindkét szintet..sosem engedtük el egymást..mindig közel a másikhoz, egymás mellett, összebújva, magunkba szívva a másikat..az ujjai végigszántottak rajtam..remegtem az izgalomtól, és akkor olyat tett a nyelvével, amitől azt éreztem hogy végem, hogy ha most eljön az apokalipszis akkor jöjjön mert ez már maga az Új Jeruzsálem..éreztem magamban minden porcikámban beleestem a szemébe a barnaságba, a hangjába, ahogy felhívott bárhol bármikor, és abba ahogy csinálta. Lebegtem tőle, bele repültem a Napba..és mindig akartam együtt lenni...összebújtunk és filemt néztünk, aztán csinált pizzát..isteni volt...ahogy kente a szószt úgy éreztem hogy kell és akarom hogy itt a konyhaasztalon..hogy csináljunk rendetlenséget...alig bírtam ki hogy elkészüljön...tökéletes volt az este, ahogy a Hold beragyogta az éjszakát és a csillagok útra indultak, és mi ketten kimentünk a garázshoz, és egymásé lettünk

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr2916171098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2020.08.21. 18:19:44

Ez szép volt, én se írhattam volna szebben. Nálam pár hónapig tartott egy ilyen észeldobós történet. Na persze, ezek nem a fenntarthatóságról szólnak, hanem az amplitudókról.

Lorrh 2020.08.23. 08:48:11

@PeniValdes: és mi lett a vége? Tudod, engem a kudarcok érdekelnek. Abból több van, jobb az ellátás, nagyobb a választék, friss az áru minden nap.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.08.23. 19:38:07

@Lorrh: kérdés mi a kudarx? mert lehet hogy nem lesz belole semmi., de abban a fél percben a hetedik mennyországban jársz, és arra kiemlékezni felemelo érzés

MsIreneAdler 2020.08.24. 08:33:29

Nekem is tetszett. Mondjuk én már tuti nem mennék ki a garázsba, ha bent üres a kecó és hely is van, de ez betudható a vénségemnek :D

Lorrh 2020.08.24. 09:48:14

@PeniValdes: Minden kudarc amit annak érzel. Ha semmit, akkor semmi.
De van ez a archetipusos népmesei kondicionálás, hogy "... és boldogan éltek míg meg nem haltak", így aztán az önfeledt csodás pillanatokat örökké akarjuk átélni.
Szegény Anna is emlékezett az önfeledt csodás pillanataira Vronszkijjal és aztán amikor picit nem érezte ezt, akkor a vonat alá ugrott. Ennyire halálos méreg a csodás pillanatokhoz ragaszkodás.

Lorrh 2020.09.13. 08:00:07

@PeniValdes: nem nagyon reagáltál itt az előző nagyon okos kommentemre :-( pedig a te kedvedért olvastam ki a kilencszáz oldalas regényt, hogy jó példát tudjak mondani.

Szubrina 2020.09.28. 16:17:01

Ez csodásnak tűnik, de azt hiszem még sosem engedtem el magam annyira, h ezt érezhessem...:(

alanyaszomszed 2020.10.05. 00:10:25

jol hangzik, csak nem igaz teljesen...

Lorrh 2020.10.17. 10:33:53

@PeniValdes: Elfogytak a sikerek Penike?

Penimegamásik 2020.10.18. 23:43:26

@Lorrh: igen, megleltem a boldogsagom

Lorrh 2020.10.20. 11:47:32

@Penimegamásik: Ehhez szívből gratulálok! Párosodni mindig jó!
süti beállítások módosítása