asikerutjain

asikerutjain

Legvadabb Valentin nap

2019. február 16. - PeniValdes

Azon a február 14. napon egyedül ébredtem a frissen húzott ágyunkban, és mikor kimentem hogy magamra kapjak valami könnyűt senki sem karolt át hátulról vagy nyelvelte volna le a nyakam...Hatalmasat sóhajtottam..na akkorát azért nem mint a megboldogult Irma néni, amikor Dezsőke elvette Pannit..pedig majdnem rám akarták sózni..a Dezsökét....Várt rám egy hosszú nap, amikor is ki kellett találnom hogy mivel ajándékozzam meg egyetlen igaz örök szerelmem, a férfit kit csodálok. Persze nem akartam magam ismételni, így pár dolgot el kellett felejtenem. Rögtön a szivecskés mackót is, melyet a második évben ajándékoztam neki, mivel akkor már a kezemben volt..De a koncertjegy sem játszhatott mert azt meg a harmadikra adtam. Szegénykém nem tudott lezuhanyozni edzés után, így elég erős illata volt...de a szenvedélyes zene feledtette mindezt. És a szexi szett sem lehetett, mert azt az első évben..nem volt ám egyszerű megrendelni, átvenni, aztán abban várni  egész délután, mert valami probléma volt a munkahelyén..marhára nyomott, de végülis megérte..igaz másnap dobhattam ki mert elszakadt....

Főztem neki....szórtam a fahéjat, olvasztottam a csokit, lassan folyattam lefelé, reszeltem a citromhéját...lenyaltam... jó mélyen, forrósítottam, elkentem, díszitettem..kimerülten lerogytam a padlóra....mennyi pénzébe kerülhetett?..fejemet a hideg kőre hajtottam,és akkor belépett..és megjöttem Nyuszika kiáltással belépett...nekem annyi eröm volt, hogy annyit lihegjek..Boldog Valentin napot.....és elvette az ingjét, hogy inditsak be egy mosást, meg vasaljam ki holnapra a csíkos ingjét, mert holnap hosszu napja lesz..aztán megette azt amit izzadságom árán csináltam..aztán lerohant, és megjelent egy szál rózsával..és én felmostam, aztán lefeküdtem, és aludtam volna de nem hagyott...és a végén csak feküdt és bámulta a plafont.. aztán elaludt,és akkor kiosontam, és elmosogattam, kivasaltam...és vártam a reggelt. ..

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr1014631268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása