asikerutjain

asikerutjain

Vacsora

2020. június 01. - PeniValdes

Megbeszéltük, hogy nála vacsorázunk. Közösen, kettesben, desszerttel. Ez lett volna az első alkalom. Ettünk már előtte is, de akkor voltak mások is. Most csak magunk leszünk. Ketten. Megadta a címét, egy cetlin hosszúra nyújtott betűkkel. A kabátzsebembe dugtam. Válogattam a ruháim. Nem volt egy göncöm sem. Melegítőben mégsem mehetek. Elmentem a ruhaüzletbe. Válogattam. Kisfekete, az kell. Találtam egyet. Félvállas. Megvettem. Vettem egy magassarkút is. Hajat mostam, kivasaltam, és felvettem. Cipő lábon. Buszra szálltam. Gyalogoltam. Ennek is fent kellett lakást vennie...Odaértem, és becsengettem. Vártam, beengedett. Meztelen volt. Teljesen. Álltam az ajtóban. Mosolygott. Érezd magad otthon. Levettem a cipőm. Tipikus férfilakás. Végigjártam. Asztalhoz ültünk. Behozta. Letette. Bolognai volt. Felöltözött. Ettünk. Lassan ettünk. Egy csepp lecseppent. Ujjammal felszedtem. Lenyaltam. Végeztünk. Őlébeültem. Átkarolt. Végigtaperolt. Én is. Kettesben voltunk. Senki más. Kigombolta, lehúzta. Félrelökte. Végigfektetett. Plafont néztem. Boldogok voltunk. Összegyürtük. Lefeküdtünk. Néztem utána. Elaludt. Telihold volt. Nem tudtam aludni. Felálltam, sétáltam. Ablakhoz mentem. Kinéztem. Árnyékot vetettem. Visszabújtam. Átkaroltam. Álmodtam. Felébredtem. Magához rántott. Elmerültem. Kiélveztünk. Reggeliztünk. Sajtot ettem tojással. Bepakolt. Elindította. Elbúcsúztam. Összefogdosott. Nem engedett. Elmentem. Visszamentem. Sálamért. Találkoztam egy családdal. Köszöntem. Hazamentem. Olvastam. Felhívtam. Hallgattam.  Bekapcsoltam a mosógépet. Elraktam. Sétáltam. Beleestem. Hazaértem. Üzent nekem. Elpirultam. Néztem az eget. Holnapután újra vele. Ujjongtam. Végigrohantam. Öltözzek be. Készülni kezdtem. Holnapután.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9115734522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.02. 19:46:08

Nagyon jól indult, de a tempó nem tetszett, mert gyorsítottál, gyorsítottál,gyorsítottál... aztán úgy maradt. A tempó. Mert amúgy nem, a sztorid nem ez volt, kellettek volna részek, ahol csak hangok vannak: ahh-a-a-a! És brü-hü-hü-hü-ü.

PErsze lehet, hogy pont ez volt a cél, mert te lebegsz, és ezt kicsit nehéz átélnem, mert az én fejemben a végek sorozata a lebegés. De mindig van eleje, közepe meg vége

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.06.02. 19:55:45

@PeniValdes: ezen a blogon te vagy a rendező és én a kritikus, a kifogások nem a történetedre vonatkoznak, hanem a fejemben lévő lyukakra

Slepy 2020.06.23. 23:50:54

@PeniValdes: A régi avid jobban tetszett.
süti beállítások módosítása