asikerutjain

asikerutjain

12

2018. február 05. - PeniValdes

Senki nem értette miért jöttem össze Karesszal, már azt sem értették,hogy miért Karesz és miért nem Kevin. De én tudtam,hogy Kevin egy olyasféle,úgyhogy érthetően választottam Kareszt,aki sötét volt,mint tehén a betonkeverőben,de irtó jó teste volt,és olyan volt mint egy latin isten,ahogy kezében a görög jorhurttal félmeztelen a fehér nadrágjában ült a kanapén,és buta fejjel próbálta értelmezni a Discovery-t. De én elnéztem neki ezt, a buta nézést,mert amikor éjfélkor előkapta magát,akkor még a szomszéd is rágyújtott. Vagy amikor elővette a gitárját,és mialatt én napoztam pengetett egy igazi spanyolos dallamot. A többiek nem értették,hogy a diplomámmal, a szakmai tapasztalatommal miért a Karesszal vagyok,de szerintem csak irigyek voltak, a fehér nadrágra, a félmeztelenségre és a gitárra,meg arra,ahogyan feldob a konyhapultra. Őket nem dobálta senki

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9713610445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berborosz 2018.02.07. 11:14:41

Gratulálok, Peni!

Egy-két év múlva, amikor már megjelent a "Szexis szöszenetek" című köteted, mindenfelé dicsekedni fogok, hogy régóta tegezőviszonyban vagyok az írónővel.

Az meg ne zavarjon, hogy a lektor majd belepiszkál, és minden vessző után szóközt tesz ; a kiadók már csak ilyenek.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.02.07. 13:06:52

@Berborosz: tényleg tegezőviszonyban vagyunk?:)
ja,ja köszi,de nem vagyok egy rongyrázós típus,tudod

Berborosz 2018.02.07. 14:28:01

@PeniValdes: Ja értem, akkor ez olyan, mint a csendőrpertu...

Berborosz 2018.02.07. 17:42:41

@PeniValdes: Milyen kár, hogy nem tudok rajzolni!

nosce 2018.02.07. 18:12:12

a latin isten kezében görög joghurttal spanyol dallamot pengetve rughatna egy hatalmas Ronaldos (portugál) golt és akkor fullos lenne a mediterániság :)

nosce 2018.02.07. 18:14:14

@Berborosz:
a farkad bojtját festékbe kéne mártani aztán hagyni lazulni egy vásznon csudi kreativ absztraktok sztületnének. :)

Berborosz 2018.02.07. 19:57:24

@nosce: Tudom. De ezek nem illenének Peni könyvébe.
Gondold el, absztraktban hogyan ábrázolnám azt, amikor a latin isten feldobja Penit a konyhapultra?

Berborosz 2018.02.07. 21:57:52

@PeniValdes: Csakhogy...
... én például nem vagyok művész,
... absztraktban csak érzéseket-hangulatokat lehet ábrázolni, itt pedig valódi reáliákról van szó.
Ha majd odáig jut a dolog, hogy a kiadó illusztrátort javasol, akkor csak realista - sőt naturalista - megoldást fogadj el.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.02.07. 22:02:23

@Berborosz: na ahhoz lehet kapcsolni érzést,mikor vkit feldobnak a konyhapultra

Berborosz 2018.02.07. 22:19:27

@PeniValdes: Fájt a popsid, mi?
A fájdalmat valóban lehet absztraktban is ábrázolni. Nézd meg a Guernica-t. De ahhoz Picasso kell, rá pedig ne számíts, a magyar kiadók sokkal smucigabbak.

nosce 2018.02.08. 15:55:56

@Berborosz: @PeniValdes:
Picasso lekjobb sorozata Degas a kurvákkal, iszonyat impresszív egy nagy fasz és 3 nagy pina tisztán felismerhető a sok ákombákom vonal között

nosce 2018.02.08. 15:58:03

@Berborosz:
és ha hassal lefele dobták fel a konyhapultra, akkor tutira nem fáj a popsija, vagy nem attól :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.02.08. 16:08:46

@nosce: azt ismerem én is. a kedvenc képem, rögtön Tiziano után

Berborosz 2018.02.08. 19:04:56

@PeniValdes: @nosce: Én belegondoltam, és rájöttem, hogy hassal lefelé soha nem dobnék nőt a konyhapultra.

Berborosz 2018.02.08. 19:10:00

@nosce: Legyenek Picasso illusztrációk, nekem mindegy, a Peni könyve.
Bár akkor már jobb lenne a farkam bojtját festékbe mártani, stb, stb, ahogy fentebb javasoltad.
Olcsóbban is megcsinálnám, mint Picasso.
süti beállítások módosítása