asikerutjain

asikerutjain

A végtelenség

2017. október 22. - PeniValdes

Tomiéknál balhé volt..Nagy balhé. Laura átküldte a gyerekeket a nagymamához,aztán a férjének támadt,és elsírta,hogy ő ezt nem érdemelte,hogy ő mindig is szerette,mire Tomi visszavágott,hogy a fenét szerette,csak imponált neki,hogy egy hozzá hasonló jópasi vette el,és nem az uncsi Laci,aki ugyan rendes fiú volt,de alacsonyabb mint Laura,és különben is Laura csak hallgasson,elvégre akkor sem lépett, amikor megtudta,hogy Ő a Tomi a nászút után egy nappal már lefeküdt vki mással..és laura visszavágott,hogy baszdmeg,akkor tudtam meg,amikor már itt volt a két gyerek..meg a ház is,meg a kocsik, neked külön közölte Tomi....és különben is szeretem azt a nőt..hát akkor csinálj neki gyereket-zihálta Laura..Hát csinálok is-Tomi szava késként hatolt bele a falba..Laura közölte,hogy elmegy a gyerekekel az anyjához.....

Én tudtam,hogy visszafog menni..Tomi lehet bármilyen kegyetlen, taposó..nem fogja elhagyni,mert ott a két gyerek..meg ott van az álom, a tökéletes családról,és Laura inkább lenyel mindent..

én meg szerelmet vallottam Barninak...bementem hozzá. eléálltam aztán előadtam, hogy szeretem a legmélyebb szerelemmel..és Barni csak nézett,azzal a barna szemeivel, és annyit mondott, hogy rendben..aztán negyedóra múlva rákérdezett,hogy elmennék e vele vacsorázni,csak úgy lazán..igent mondtam..és elképzeltem,hogy majd összeházasodunk, és elszökünk,és lesz egy farmunk...és akkor megjelent Tomi..

végigszáguldott a termen, egyenest felém..már megint nem fésülködött,vagy túl sokat borzolta a fürtjeit..olyan izgatott..kipirult..és megállt előttem...

Hát szia-kezdt...és én nem tudtam mit mondani...

Szeretnék veled beszélni-folytatta...szerelmes vagyok beléd...

Én néztem azt a férfit...mindent láttam rajta..tudtam milyen mikor alszik..milyen amikor csak fekszik,milyen amikor az ujjaival simogatta a nyakam...

-én is szeretlek téged Tomika-nyeltem egyet,de Barni szingli,facér..te meg házas, téged sosem kaphatlak meg teljesen,félig meg nem kellesz...

-Attól még ma éjjel eljöhetnél hozzám,az egész ház a miénk lenne..és ne mondj ellent Barni úriember, nem fog lefeküdni veled első randin,tehát bőven eljöhetsz hozzám...és mosolygott, magabiztosan

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr7413049704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2017.10.22. 14:35:06

Najó, Peni, igazad volt. A főhős nagyon idegesítő...
Majd lesz Barni-Tomi-fájt is?
Vagy legyen főhős-Laura. Birkózzanak, ha lehet. Olajos testtel.

Leylandi 2017.10.22. 14:41:50

@PeniValdes: deizé vagy... írhatnál még szexeset, a múltkori is tökjó volt!

tomhardynészonja 2017.10.22. 18:10:20

barnaszemű Barni ♡♡♡

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 18:25:46

The affair, lassan vége az első évad, vajon elüti autóval Barni Tomit ? :)

Leylandi 2017.10.22. 18:40:21

@szociál: nem, Laura üti el. De felépül, és kikezd az összes nővérrel. De közben hősünket is beinvitálja a takaró alá látogatás alatt. Annak meg amennyi esze van (bocs, Peni) hajlandó is, közben betoppan Barni, rajtakapja őket, emiatt kidobja hősünket a jólfizető állásából, ami érthető, hiszen nemrég ámította azzal, h szerelmet vallott neki.
Az első évad azzal zárul, h hősünk kúúvanagy szarban van. Már megint.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 18:59:02

@Leylandi:

Afférban is jött csőstül a baj, szegény Peni is megfogja inni a levét.
Vahj Tominak is majomfeje van mint Noah Sollowaynek ? :)
Tomi hasonlít a Lockhart fiúra ? ;)

nosce 2017.10.22. 19:01:54

egyébként ha Tomcsi egy dubaji úton felvenné a ziszlám hitet akkor lehetne 2 felesége is sőt 4 és akkor kitörhetne a bódottá

Leylandi 2017.10.22. 19:07:13

@szociál: Tomi Adam Sandler és Tom Cruise keveréke. Bármibe mernék fogadni.
Najó, legfeljebb egy Seth Rogenbe oltott Jonah Hill.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 19:11:48

@nosce:

ööm ét bódottá Tomikám, mondaná neki Barni :)

@Leylandi:
Peni gusztustalan pacákokkal nem áll le, de annyira férfias se lesz mint Sean Penn, inkább olyan lányos pofija lesz neki.
Barna lehet hogy a kisportolt Jonah Hilles , poci nélkül.

Leylandi 2017.10.22. 19:27:04

@szociál: najó, akkor Robert Pattinson. Az folyton fésületlen.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 19:32:56

@Leylandi:

Igen az jó lesz Tomi karakternek, lányos és tud simizni :)
Barni legyen Mikó István, és végre kiderült miért nem ad esélyt Barninak :P
Letépi a f*szhunkat Peni :)))

Leylandi 2017.10.22. 19:34:24

@szociál: úgy kell neki, minek hagy itt minket folyton...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 21:18:57

És mi van ha Tomi úgy néz ki mint Luka Modrics ? :)
Lehet az ilyen arcszerkezetű palik jönnek be Penikének ;)
Valami illusztrációs kép kellene, egy támpont hogy kinek szurkoljunk.
Szonnya szerint biztos Tom Hardysan néz ki Tomi.

Leylandi 2017.10.22. 21:25:03

@szociál: az lehet. Tomi tuti buzis.
Szoni nem tudhatja, nem ismerik egymást.
Milyen lehet Barni? Talán ilyen Özil-es? Csajokat futtat, simán lehet török...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 22:15:55

@PeniValdes:

Sonpen mindig jól néz ki, még ilyen vén fhasz fejjel is ami most van neki.

Szóval az első kép Tomika, a James Francos meg Barnus ?
Barnus a nyerő, és ő még f*szos képet is fog küldeni :P

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.22. 22:20:45

@szociál: csak már öreg:)) a sonpen,de a nyolcvanas években tuti volt.....

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 22:30:40

@PeniValdes:

Neked küldtem megint véletlenül ? :)

Hol kapsz te ilyeneket ? :))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 22:35:05

@PeniValdes:

már megint kezded :)

Társkerin fenn vagy, oda küldik, vagy telódra a viberen, vagy mi van ?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 22:37:27

@PeniValdes:

:))
A világ legtöbb farkát látott leány vagyol :)

Lépek ágyikóba, hulla vagyok.

Leylandi 2017.10.22. 22:38:18

@szociál: ne irigykedj... hát küldjél neki te is egyet, na. Nem mersz?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 22:39:56

@Leylandi:

Küldtem már, de nem hatotta meg :(
Már csak a tiedet nem látta :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.22. 22:40:47

Szegény Peni, szia mizu helyett már küldik is a képet, és utána köszönnek :)
De már csak legyint rá :))

Leylandi 2017.10.22. 22:42:43

@szociál: tuti nem mertél küldeni, ideírta volna...
Jó, énse merek :-( aztán nemszól hozzám többet :-(

nosce 2017.10.23. 00:29:00

@PeniValdes:
és mi a para ?, aki faszos képet küld qnnak küldj vissza te is egy faszos képet, azonnal lepattan .)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.23. 08:46:18

@Leylandi:

Valójában csak a zacsiról küldtem, aszonta a tescost jobban szereti , mert több fér bele :(

@nosce:
úgy szokta :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.23. 09:01:32

A fektetett 8-as című poszt szerintem azt szimbolizálja hogy a végtelenségig fogja sz*patni Barnit Peni :)

Leylandi 2017.10.23. 12:16:19

@szociál: de ugye előtte kivasaltad???

Leylandi 2017.10.23. 16:05:31

PENIIIII
Nealudjálmáár!
Az íróknak nincs szabadnapjuk...

Salamon Bölcs 2017.10.23. 16:38:52

@PeniValdes: hamár itt tartunk....mikor vívja meg a kis harcát a két Hím ? :)))
Mert nekik is elkell dönteni a hogyan továbbot?!

Salamon Bölcs 2017.10.23. 16:40:54

@tomhardynészonja: csak csendesen megjegyzem , nekem is az van :))@PeniValdes:

Leylandi 2017.10.23. 22:25:05

@PeniValdes: így van!
ilyenkor jön az ünnepi poszt. Hogy mi, a rajongótáborod tudjunk ünnepelni. Írj vmi felemelőt. Lécci.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.24. 08:37:42

@PeniValdes:

Kiünnepelted magad Penyi ?
Kis táblácskáddal amin az állt hogy : Anyádpitsája Viktoj ! -zaklattad a szatyros néninek ? :))

Leylandi 2017.10.24. 11:43:48

@PeniValdes: köszi!
Ez szokás szerint egyszerre volt felemelő és kiábrándító :-) De mostmár variáld is, mert kezdelek kiismerni...
süti beállítások módosítása