asikerutjain

asikerutjain

G pont

2018. augusztus 30. - PeniValdes

ott aludt, tőlem pár centire igazából az egész ágyat elfoglalta kinyújtozva kezei szétdobva arcán a megdicsöülés..mint múltkor amikor megkértem hogy csavarja e már le a fedelet..és lecsavarta. Délután az irodaház előtt várt, nekitámaszkodva a kocsinak..mint valami filmben...napszemüvegben..

-a család vidékre utazott..mondta, miközben kinyitotta nekem az ajtót,majd végigzongorázott a combjaimon, megállva ott ahol találkoznak a lábak. akkor voltam először is utoljára nála és örömmel konstatáltam hogy Ő legalább nem egy katalógusban él mint bolognait főző barátom aki minden reggel kézállással indított mondván ettől úgy érzi éveket fiatalodik..és én azon elmélkedtem hogy 31 évesen mégis hova akar fiatalodni...de nem szóltam semmit..mert minek. É:s itt volt legalább valami gyűröttség valami vadság ahogyan a kanapén...nem ám ott, ahol mindig jött a ne tedd fel a lábad..mert nyomot hagy a díványon..a díványon..mondtam is neki,hogy jó hogy nem sezlonyon...egyébként volt hogy elmentünk kirándulni..bepakoltunk vagyis én bepakoltam a kosárba,és egy elhagyatott helyen kipakoltunk..és ő lefeküdt a plédre nézte az eget..én meg azt néztem ahogy az eget nézi,és időnként felmerült benne egy ötlet,hogy mit kéne kipróbálnunk...és vigyorgott amikor álltam a szekrény előtt és panaszkodtam hogy nincs egy normális maxiruhám..Rolika erre mindig megvonta a vállát és mondta hogy neki sincs..meg mit izgulok..szerinte én vagyok a legjobb csaj....és a férfiakban ez volt a legjobb..hogy nem foglalkoztak mással...csak őszintén.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr2514208917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berborosz 2018.08.31. 13:34:28

Kicsit csapongó.
Lecsavart fedél, bolognai sezlony...
G pont meg sehol.

Berborosz 2018.08.31. 15:17:32

@PeniValdes: Én nem értem? Foxi-Maxit végeztem esztétika szakon!

2018.09.01. 22:06:50

asszittem itt megtudom hol van...
nem tuttam meg.
ez olyan mint a bermuda háromszög.
majd eszt is elfelejtjük.
de még
nem

Berborosz 2018.09.03. 10:00:00

@vitéz Beverneky: Ez szépirodalom, nem használati utasítás!

2018.09.25. 07:29:47

Kissé Hajnóczys.. de ez nem baj.

2018.09.25. 12:31:27

@PeniValdes: Hááát.. lehet, volt az is. Bár jobbára az asztal másik oldalán szeretett tartózkodni.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Hajnóczy_Péter

Ha nincs meg.. talán nem hiábavaló időtöltés beleolvasgatni.
süti beállítások módosítása