asikerutjain

asikerutjain

nyaklánc

2017. november 27. - PeniValdes

Tehát éldegéltünk...így hármasban vasárnaponként. Barnabás sokat olvasott nekem arról,hogy miként tudjuk megvédeni bolygónkat,és hogyan egyesüljünk a természettel...aztán úgy voltunk,hogy az egyesülést egymáson gyakoroljuk,és utána jó volt piszkálni az oldalát, amitől tökre megdicsőült  feje lett. Na jó volt minden.

Egy nap amikor szerda volt, és elment harcolni megjelent a volt ágymelegítőm..Tamás..éppen főzni készültem, mikor bejött,és nekidölt az ajtófélfának..

-Hello Cicám...inditott,és közben hátradobta a frufruját. Ez zavart, meg az egész ember

-Barni nincs itthon-közöltem vele,majd a késsel mintát vágtam a padlizsánba

-Hozzád jöttem..nézd hoztam neked ajándékot..és elővette..a dobozt.

-Nézd csak..ez egy nyaklánc..a tiéd lehet..ha akarod...

Most ezt komoly...néztem rá..itt áll a dobozával, azöldes szemeivel, a kócos hajával..én meg egyedül..a férjem nincs otthon..és itt a kés is..és a konyhapult..

Elfogadtam a nyakláncot. aztán adtam vacsorát neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr313398819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2017.11.27. 19:39:58

Annyira el tudom képzelni az egészet, a hátravetett frufruval, padlizsánnal... Akármiről írsz, nekem szinte mindig mosolyognom kell tőle. ♡♡♡ Hangulatos lett ez a szösszenet is.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.27. 22:54:21

egy bicskát kapsz tőlem Karácsonyra : )

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.28. 10:01:10

@PeniValdes:

már a zsebedben kinyílik ha meglátsz :)

Rozzant Robur 2017.11.28. 15:03:27

Jajj Te kispajzán! Mindenképpen jól fogok aludni, mert nem vagy a szomszédban..

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.29. 09:38:00

szerintem ne legyen egy darabig erotika, valami feszkó jól jönne, veszekedés, tányérdobálás... :)

Rozzant Robur 2017.11.29. 13:01:41

@PeniValdes: egy történetben a szex és kés nem jó omen ! :)
süti beállítások módosítása