asikerutjain

asikerutjain

Ricsike

2019. október 23. - PeniValdes

-Megfázol-ingatta a fejét Mayernéni miközben elbringáztam elötte. A térdem csupaszon, a lábszáram félig lehorzsolva, az arcom maszatos volt a kakaós palacsintától...sebaj, majd megmosom az utcai csapnál..útba esik...Mayer néni meg mindig kint ült a ház elött, és figyelt minket gyerekeket...meg a szüleinket.....hát, hogy nézel te ki-ingatta a fejét, amikor átmentem elkérni a nagylábost...és ott vártam rá a régi tornacipömben, amin lemoshatatlanul éktelenkedett egy zöld fűfolt..a csoda az lett volna ha nem lett volna foltos, főleg miután minden időt kint töltöttünk a mocsáron a kuruttyoló békák közt.. Hatan voltunk, hat elszánt féliggyerek féligkamasz...Gina, a szőke copfos, kilógott a hasa a pólóból, és mindig a szájában lógott valami, amit rágott...Ginát sokan utálták, mert annak ellenére maradt nádszál, hogy folyton evett, a suliban is, volt, hogy óra közben hallottuk a matatását..aztán Emőke...ott ragadt nálunk, pedig a szülei, a Feketék biztos nem ilyen társaságot akartak Emőkének...szerintem ezért is adtak neki ilyen nevet, hogy Emőke..hogy aztán majd Matildok legyenek a barátai...de Emőke ránk maradt, és olyan volt mint egy konc...Emőke nem volt szép, de ronda sem..a ronda az a Kati volt, Emőke olyan semmilyen volt, nem tanult jól, de nem is bukott meg...szerintem neki nem volt személyisége, mindig azt tette amit mások tenni akartak, otthon komoly arccal olvasott, velünk meg térdig gázolt a vízbe....Misut szerettem, Misu volt a legnagyobb, na nem életkorban, hanem testileg..A Misu sosem volt igazán gyerek, hanem mindig is aféle miniférfi, aki tudja, hogy ő férfi, és szelíd erővel néz minket lányokat. Misunak meseszép sötétbarna szeme volt, és mindig volt benne valami mexikói teleregény hős vonás. Misu szíve persze Vandáért dobogott, de Vanda valahogy túl vonzó volt ahhoz, hogy egynek adja magát, Misu meg túl hősies, hogy osztozzon Vandán....Aztán ott voltak az ikrek, kétpetéjüek, mondtam nekik, hogy ez csalás, mert egyáltalán nem is hasonlítanak egymásra, és az Alíz az lány, a Norbert az meg fiú, és Alíz olyan magas, és vékony mint én, és neki is ugyanolyan göndör haja van, a Norbert, meg a legalacsonyabb, és nem tud gyorsan futni,és mindenki tudja, hogy a Ginára csorgatja a nyálát..és Norbert tényleg szerelmes volt Ginába, és képes lett volna tenni érte valami zavarost..Na és ott volt Ricsike..az első férfi az életemben...még a középső csoportból, amikor a farsangi tánc közben belenyalt a nyakamba, és utána is folyton ott volt, ahol én. Ricsike úgy bánt velem folyton, mint valami királylánnyal..miközben én sziszegve próbáltam kiszedni egy tüskét a lábamból, az ő fején, azon a szőke fejen megjelent az áhitat, és ott is maradt egészen sokáig...Ricsike hordta nekem az ajándékokat, leveleket küldött óra közben...Ricsike szép volt, szép szőke, kék szemmel, lapos hassal, és erős karral...Ricsike úgy cipelt az erős kezeivel, mint egy pillét.....és minden karácsonyra vett nekem valamit. akkoriban....most is venne? az valahol mulatságos lenne, ennyi év után

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr8915191586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása