asikerutjain

asikerutjain

Franciázás

2017. december 19. - PeniValdes

Lehettem 16 éves,és igen jól néztem ki. Helyén volt minden,és nagyon laza voltam,és így lazán éldegéltem mikor egy nap megismerkedtem az utcán két helyes fiatalemberrel,akikkel jól összeismerkedtem. Dumáltunk, dobáltuk a kacsákat, szívtuk a felhőket, tépkedtük a füvet. Fiatalok voltunk. És akkor ebben a mennyei érzésben az egyikük megkérdezte,hogy lenne e kedvem eljönni velük a francia tengerpatra.

-És mennyit kell,hogy fizessek-kérdeztem óvatosan,mert hát Krisztus koporsóját se ingyen..

-Semennyit, csak eljössz,és jól érezzük magunk együtt-válaszolták, láthatod a tengert, meg tökre jó lesz

-De én azz Atlanti óceánt akarom látni-feleltem

Ne csináld már....élvezni fogod,hidd el

Hát még ti-nyeltem le szavaim

Na mennem kell fiúk, még összefutunk majd

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr5313247945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2017.12.19. 19:27:33

Nna. Az első édeskettes mindjárt hármas lett?
Jó, tudom, naiv vok :-( Hol volt már az első addigra...

Leylandi 2017.12.19. 19:51:14

Amúgy mittudsz Szoniról? Lelépett ő is valami ilyen egzotikus izéhelyre? Tárgyaljuk már ki, ide nemjön...

Leylandi 2017.12.20. 09:11:24

@PeniValdes: ok :-) Megint nem írt. Szerintem anyagot gyűjt Dubajban, de csak kari után írja le. Vagy egy epizódot már elküld onnan. Vajon szabad Dubajban a nőknek netezni?

tomhardynészonja 2017.12.21. 15:50:28

még mindig imádom ezeket az áthallásokat <3

tomhardynészonja 2017.12.21. 15:51:19

@Leylandi: egzotikus torokfájós, karácsonyi leállás előtti túlórahegyek :(
süti beállítások módosítása