asikerutjain

asikerutjain

Évfordulo

2019. február 08. - PeniValdes

A napsugarai lágyan simogatták eldobott testünk, mely alig félperce bontakozott ki az ölelésböl és most pihenésre vágyva várakozott a kanapén, amely mindig is kicsi volt kettönknek, de ezen véleményemet mindig figyelmen kivül hagyta az én hercegem..igaz azt sem szerette  ha hercegemnek hívtam, mert szerinte az degradálo..Ne kérdezd, hogy honnan ismert ilyen szavakat, meg azt sem, hogy ez mit jelent, de amikor kimondta, lecsuszott a bugyim..amit Ő vett..az Ö pénzén....Na tehát ott hevert a legszebb ember kit ismertem, és a nap kiemelte a hasán lévö izomzatot, amit ímádtam nyomogatni.....Azon a napon 6 honapja, hogy meggyűrűzött....és a házasságkötó teremben igent feleltünk egymásnak, és a vendégek felhabzsolták a kínálatot....és most amikor rózsaszirmokat kéne hogy elénk szórjanak, most amikor tüzijátéknak kéne robbanni..most csak itt felszik, és csukva tartja a szemét, és  az idegesító szempillái árnyékot vetnek..utálom a hülye hosszú pilláit, szerintem nem igazságos, nekem meg persze kenegetnem kell, meg volumen, meg Max Factor....ez meg a genetikai lotton nyert..na mindegy..

- Barnika..Barnikah..Barnikaaaaaaa, Figyejjé már rám Barnabás!

a fejét elfordította, és szemeivel kérdezte, hogy most mégis mit akarok, és miért nem engedem, hogy átadja magát a pihenésnek, és különben is legutobb ő még akart egy kőrt, de én magamra huztam a takarot..ugyhogy most ne..

- Mi van?-kérdezte, és felkönyökölt, és az ujjaival ujjazni kezdte a fültövét,és közben pislogott..holnap elküldöm a szemorvoshoz..

- Na milyen nap van ma?

- Szerda....és már hevert volna vissza..na de én nem hagytam hogy csak így kicsússzon..

- Na de azonkívűl?-----

-jaj drágám, tudod annyi mindent kell magamban tartanom...és elővette a cicanézést, ami legtöbbször bejön, mert mégis ki tudna ellenállni annak amikor....de most nem, komolyan nem emlékszik arra amikor táncoltunk, komolyan nem emlékszik, hogy évfordulo van??

Tényleg nem...a szülinapomra még emlékszik?? Én előre megvettem az ajándékát, ott van a mosógép mögött..Ö meg biztos majd aznap délután rohan el virágért, aztán nekidönt az ágynak, majd elégedetten hever, hogy mekkora ász...

-Szeretlek-mondtam neki..

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr6414615862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.09. 13:14:35

Kómában feküdtél Penikeh ?

újra ittEN

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.02.10. 20:25:52

@szociál: Magamra találtam, átusztam a láván, harcoltam vadakkal, és a végén rátaláltam magamra.
És megfogtam ujra az evezot

tomhardynészonja 2019.02.12. 09:34:56

ajándék eldugva a mosógép megett <3
süti beállítások módosítása