asikerutjain

asikerutjain

A Péntek 13

2018. július 12. - PeniValdes

Aznap ahogy egyébként is szoktam a nappaliban várakoztam. A kanapén ültem ami világosszínű volt, tudjátok amire a reklámokban mindig ráöntik a vörösbort vagy a tokányt, majd valami csodaszerrel olyan lesz mint újkorában....én nem kockáztattam volna meg semmi öntést. Tehát ott ültem és vártam az emberem. És közben szólt az óra tik-tak,és akkor megjött egy szatyorral a kezébe. Éles elmém rögtön látta hogy itt valami rejtély húzodik, mert amikor elment még szatyor nélkül volt,és biztos nem vásárolt be mert az tegnap történt.

-Hoztam neked meglepetést-kezdte és leült mellém. Én nem lepődtem meg, mert időnként mindig hozott valamit, mint valami húsvéti nyúl.. karkötőt, grillcsirkét, fehérneműt...Így érdeklődve de nem eltúlozva néztem rá. Akkor belenyúlt a szatyrába és elővett..egy jelmezt.

-Íme a mai ajándékom- és kiterítette a kanapéra a nővérruhát és várakozva és izgatottan nézett..

-Akkor én ezt most vegyem fel-néztem rá szememben kíváncsian de idegenkedve...

-Aha..Meg kéne vizsgálnod és már tolta is le a nadrágját és feküdt a kanapéra..

És most elviszlek vacsorázni-mondta egy szombat este mikor éppen a tévét bámultam, miközben ő a szőnyegen hevert és engem is próbált rávenni kézmozdulatokkal hogy feküdjek mellé. Mindenesetre felálltam és felvettem a drága de kevés anyagaból álló ruhám mire azt mondta hogy öltözzek át, mert így sosem jutunk el az étterembe..bevallom nem értettem de átöltöztem elvégre az ő pénzét fogjuk költeni. Leültünk az asztalhoz és választottunk én zöldséges derelyét, aminek nem ez volt a neve de igazából ez volt, Ő meg kiválasztott egy féldisznót és azt ette, majd amikor a felénél járt bepróbálkozott értsd a lábával elkezdett nyúlkálni..és szemét a malacról az én vállamra helyezte..És én akkor villám letettem, ittam egy kortyot,majd ennyit mondtam..

-ha nem hagyod abba akkor belédvágom ezt a villát-és erre Ő elmosolyodott,és azt felelte hogy Rólam bármit el tud képzelni.

Aztán együtt elmentünk a mosdóba

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr8314110289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hereverő heverő 2018.07.16. 14:05:36

-Íme a mai ajándékom- és kiterítette a kanapéra a nővérruhát és várakozva és izgatottan nézett..
-Akkor én ezt most vegyem fel-néztem rá szememben kíváncsian de idegenkedve...
-Aha..Meg kéne vizsgálnod és már tolta is le a nadrágját és feküdt a kanapéra..

-Így nem jó. Fordulj hasra! -és felcsattintottam a jobb kezemre a gumikesztyűt. Sajnos vazelin nem volt itthon, mert ugye a meglepetés miatt ilyesmire nem is gondolhattam. De a nővérruhám csinos volt.
- Holnap ugye meglepsz egy Darth Maul jelmezzel is?
süti beállítások módosítása