asikerutjain

asikerutjain

Elhagyás

2020. május 14. - PeniValdes

A hétvégén hazautazom mondtam G-nek miután megittam a maradék limonádét is, és már csak a pohár, akarom mondani a beföttesüveg alján lévő citrom és lime karikákat piszkáltam a szívószállal. A félig megevett szendvics 1000 Ft-ért felkeltette egy darázs figyelmét. G velem szemben  pólóban, farmerban, lebarnulva, haja naptól kiszívva. Rajtam az a ruha amit két éve vettem egy esküvőre, spagettipánt, hátrész mélyen kivágva. 

Hétvégén hazautazom mondtam mégegyszer, kissé hangosabban, és közben próbáltam G tekintetét keresni, hogy belekapcsolodjak hogy legyen valami kapocs, és főleg hogy választ kapjak, de nem kaptam így tovább informáltam..

Mert tudod most hogy vége van az iskolának, most én hazautazom vidékre, és majd csak augusztus végén jövök vissza a koliba, tehát nyáron valahogy nem úgy lesz mint eddig, és most ez az utolsó igazi közös együttlétünk, tehát érted igazából ez most búcsú...igyekeztem minél gyorsabban elmondani mindezt, és közben vártam valami reakciót, egy érintést, vagy mittudom én dobjon fel itt erre az asztalra, és utoljára csináljuk szenvedélyesen, miközben a szellő cirógat minket...

G ekkor nézett rám, és szólalt meg...attól még tudunk találkozni....pl leugrom oda hol laksz....vagy elmehetünk együtt strandra..ás hát onnan már minden megoldható........tudtam hogy komolyan gondolja, hogy képes otthon bekamuzni hogy nemistudom miket tud mondani, de megoldaná, nekem meg várnom kéne aztán együtt lennénk a vízben, majd ennénk valami strandkaját, meg hasonlók...

csak én nem akarom, én szabadulni akarok ebből, hogy egy házas ember  nyúlkáljon a lábam közé...nem mintha nem lenne jó...az egész, hogy úgy csinálunk mindig mintha randi lenne, hogy elvisz ide oda, hogy most hozott fagyit kehelyben, hogy a járókelők főleg az idősebbek ránk mosolyognak, gondolva mennyire szép pár...csak nem akarom ezt elvinni, vissza akarok merülni a törékeny gyermekkorba, az ártatlan nyarakba, szabadulni akarok...

Nézd én nem hiszem hogy ez működni fog....fel akarok állni, elfutni, hátra sem nézve, annyira jó lenne, napsütés, madarak, a víz illata, a férfi aki...túl szép, az élet nem regény...és nem lehetek én sem királylány akit meg ment a lovag a sárkánytól, mert a sárkány is én vagyok...

Soha többet nem találkoztam G-vel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr2915678172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2020.05.15. 19:12:29

A nők alapvetően infantilisek. Ragaszkodnak a királylányos unikornisos álomhoz. Mert nekik az jár!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.05.15. 21:01:42

@Lorrh: egy unikornis nagyon is jo, azzal belovagolni az Astoriáig

Lorrh 2020.05.16. 10:24:26

@PeniValdes:
"...belovagolni az Astoriáig " és aztán még azon is túl a szivárvány széléig, megérinteni az eget és mosolyogni a lélek madárcsicsergéses tavaszán az orgona illatban.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2020.05.16. 10:33:13

Peni legalább felül arra az unikornisra, és legalább az Astoriáig ellovagol vele, a legtöbb nő arról panaszkodik, hogy nem elég nagy a ló szarva, nem elég fényes a szőre, régi évjárat, kihullott a sörénye, meg nem arany patkója van. Én bírom az ilyen életigenlést

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2020.05.16. 12:07:24

@Puerto Prince: igent mondtam a kalandra majd leléptem a tetöröl

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.05.19. 07:48:07

Gideon, vagy Günter hogy fogadta hogy ott hagyod a fagyis kelyhével ?
Biztos küldött üzikét hogy talizzatok valamikor :)
Vagy képben van egy J ?
Jenő ? :)
süti beállítások módosítása