asikerutjain

asikerutjain

Március 8

2019. március 17. - PeniValdes

Minden évben várom ezt a napot, várom már március 9-ikén. várom húsvétvasárnapján, karácsony másnapján , várom amikor fellobannak a gyertyák a tortámon, és várom akkor is amikor a tüzijátékor bámulom kezemben egy hamburgerrel. Várom mert e napon mindig egy hatalmas csokor vár az ágyam mellett, és egy üzenet. Köszönöm, hogy vagy,és én akkor elpirulok, és lányos zavaromban keresem a takarot, mert 10 év után is megkapom, igen 10 év után is, az én társam, barátom, szerelmem, csillagom, nyuszifülem saját lábával elmegy, megrendeli, kiválogatja...tudja, hogy a világosabb pirosat szeretem, aztán felhozza, gyengéden eligazgatja, és mikor reggel kiosonok hozzá a konyhába,hogy átölelvén érezzem rezdülését, akkor tekintetét messzire vesse,és támaszt adjon nekem e életben,és akkor rájövök, hogy mennyire szeretem, csodálom, és felnézek rá,és elveszek benne, elveszek az arcában,és elveszek minden pihében, ujjaiban, hangjában,és akkor este filmet nézünk,én megvakarom a lábát, bekenem, hogy puha maradjon, aztán összedobok egy csirkét,és csokigafagyit eszünk..egy tálbol,és mindig játékba torkollik,és lerángatunk mindent,és nem érdekel, hogy felkopognak, mert szerelmesek vagyunk,és azok is leszünk örökké,és másnap elmosogatok, és áldom az eget, hogy nekem adta őt-...mert mellette tőbb vagyok egy nőnél, mert mellette magam vagyok a Nő,és ő maga a Férfi,és ketten egészek vagyunk. És szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr7214681200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berborosz 2019.03.17. 21:37:48

10 év után is megkapod? Mit? A takarót? Mi mást.
10 éve még csak 13 éves voltál...

2019.08.12. 08:43:19

Ez deszép volt. Ritkaság vagy itt az állandóan panaszkodó nyafogó savanyú nők uralta blogtérben

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.08.13. 21:27:29

@Daenerys Targaryen: savanyusagban csak a káposztát szeretem...bár most divat a fermentálás, ugyhogy a savanyu nök lehet csak ementén élnek..
süti beállítások módosítása