asikerutjain

asikerutjain

nyári élményeim

2018. augusztus 20. - PeniValdes

Nyáron mindig történik valami..mindenkivel..velem meg főleg. Szép napsütéses nap volt, talán túlságosan is napsütéses,és a fűszálak elaszódva várták már a hűs esőt,és én is vágytam a víz ölelésére, így elindultam a strandra vállamon a nagy piros táskával amibe beleszórtam a naptejet, az újságot, tollasszettet, a fürdőruhát, a lepedőt. És így jutottam el a fürdő bejáratához,ahol hosszú sorú tömeg állt. Sokan voltak..ez zavart mert amikor én megyek a strandra akkor kevesen vannak, igaz én akkor megyek mikor kissé hűvösebb van,és így enyém lehet az egész medence. De most annyian voltak..hogy sokan. na végülis bejutottam, átöltöztem a feliratos fürdőrucimba és kivonultam a medencékhez,majd belesétáltam és nekikezdtem az úszásnak...hason, háton, oldalt. és akkor jöttem rá,hogy igen minden egyes strandon kell lennie egy nagyobb darab kopasz alaknak, aki vagy a családjával jön vagy az oldalbordájával egy jól formázott nővel, vagy kevésbé jól formázottal. na lényeg a lényeg. Ez a kopasz is leült a napozóágyra,és onnan felügyelte az eseményeket,és időnkét bekente naptejjel szigorúan csak a mellkasát..élete párja közben óvatosan mártogatta lábfejét a vízbe,és ez hideg kiáltásokkal kísérte kísérleteit. Én közben kimásztam a vízből,és elbattyogtam a fűre...Rolika mondta is egyszer hogy azért szeret velem együtt strandolni mert én nem kifutónak használom hanem látszik rajtam,hogy tényleg élvezem. Gondoltam hogy hogyne élvezném..sajnos most Rolika nem volt velem, pedig futhattunk volna a homokban..na sebaj. Gondoltam levezetésnek elmegyek rollerezni a sportboltba..így is tettem, nagyben rollerezem, érzem magamban az energiát mikor leszólít egy túlkoros,hogy milyen csinosnak tetszik lenni..az a anyád futott végig rajtam az ötlet,és rollereztem tovább. Rolika is szeret rollerezni

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr2914190907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berborosz 2018.08.20. 16:42:30

Ez gyorsan ment.
Jó is, de nem veszem fel a legjobbak közé.
"az a anyád" - ezt a tételt részletesebben kifejthetted volna.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.08.20. 17:43:01

@Berborosz: mit fejtegessek azon hogy geci antiszoc voltam

Berborosz 2018.08.20. 19:23:30

@PeniValdes: Itt nem rólad van szó, hanem a MŰ-ről. Nem etikáról, hanem esztétikáról. A MŰ csattanója legyen erős!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.08.20. 21:27:28

@Berborosz: szerintem ez erős csattnó volt,mert nem fejeztem be,hisz nem tudjuk ki a Rolika...

Berborosz 2018.08.21. 08:24:28

@PeniValdes: Na igen, hadd gondolkodjon el az olvasó...
Félig-meddig meggyőztél.
süti beállítások módosítása