asikerutjain

asikerutjain

Sziklák alatt

2017. október 25. - PeniValdes

Jártunk gombászni. Én és apu, kiskosárral...a házunktól nem messze volt egy erdő..meg egy másik kicsit messzebb..az fenyőerdő volt..fenyőillattal..az elején kicsit meredek volt,ott kapaszkodnom kellett a kövekbe..szerettem az erdőt, a fákat, a hangokat.. keresni a gombákat, betenni a kosárba..egyszer elkóboroltunk..és kiértünk a mezőre...a nagyfeszültségű oszlopoik közé..azok olyanok voltak nekem mint Petőfinek a gémeskút......Egyébként a tájon,mely térkép volt..nem élt meg fa,csak bokrok, meg csenevész fűszálak...meg kövek..de én ott éltem,ott fedeztem fel,és pusztítottam a természet világát

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr4913083472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.25. 12:38:06

Kis minimál Peningway lettél :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.25. 13:20:02

@PeniValdes:

Jah aki szeretett írni, bunyózni, lődözni, és szakálla volt :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.25. 13:22:45

" Hemingwayről azt terjesztették, miután megírt egy művet, azt újra átolvasta és kihúzogatta a felesleges szavakat – legfőképpen a mellékneveket – és csak a legszükségesebbeket tartotta meg. Műveire jellemző az ilyen irányú minimalizálás, a jelzők gyér használata, ami szintén a jéghegy csúcsának csiszolását és a rejtett tartalom hangsúlyozását szolgálta. "

Szóval Penis :)

tomhardynészonja 2017.10.25. 13:51:10

szerintem te zseni vagy Peni. Nem tudok ennél találóbbat írni.
<3 <3 <3

Leylandi 2017.10.25. 14:11:10

Ez nagyonszép kis poszt :-) Peni itt egészen emberi arcát mutatja...
Én szeretnék ebből még folytatásokat! :-) üdítő kis szigetecskék lennének a "kikitdugottmegmámegin"-posztok tengerén.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.25. 14:59:08

@Leylandi: néhaa kell igazság is, a sok hazugság között

Leylandi 2017.10.25. 16:07:31

@PeniValdes: azok nem hazugságok, hanem kitalációk. Nem ugyanaz. A hazugság mást állít, mint ahogy van, a kitalációnál viszont nincs egy párhuzamos valóság, másképp.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.25. 17:29:34

@PeniValdes:

egy költő veszett el....Penijaneve :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.25. 21:51:04

@szociál: igen bennem egy költő veszett el....vagy egy bérgyilkos:)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.25. 21:53:12

@Leylandi: én mindig párhuzamos valóságokat találtam ki,és volt,hogy nem tudtam mi az igazság

Leylandi 2017.10.25. 22:37:12

@PeniValdes: én mondtam h zizzent vagy :-)
süti beállítások módosítása