asikerutjain

asikerutjain

közös főzés

2017. november 09. - PeniValdes

valljuk be,te nem tudtál főzni..mert  fagyasztott formázott hús meg a fagyasztott hasábburgonya sütése az nem főzés..ezt persze sosem akartad belátni,pedig próbálkoztam..de még mennyire. arra biztos emlékszel,amikor vaddisznót készítettem neked..vagy amikor házi tésztát gyúrtam,aztán házipesztóval kevertem....azt is akartam,hogy közösen főzzünk, de te folyton kifogásokat kerestél..én meg kivágtam a tésztát az udvarba....egyszer mégis úgy voltál,hogy ok..akkor főzzünk,és én persze vettem hozzá gyertyákat..hogy majd azok fényében szeleteljük a zellert, reszeljük a sajtot...te meg nekidőltél az ajtónak..és nem volt benned semmi romantika. akkor durcás voltam..te meg annyit bírtál csak kinyögni,hogy te cicus,hisz tudod,hogy nem vagyok túl érzelmes....én meg hozzádvágtam hogy sajnos igen, te egy rohadék vagy..aztán emlékszel mi volt? Na igen, az volt..egész éjjel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr4613217729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.11.11. 07:38:39

Azt írd le mikor bolognait főztél, penne tésztával.....meg ami utána történt.
süti beállítások módosítása