asikerutjain

asikerutjain

amikor csak

2017. november 14. - PeniValdes

Mi sosem randiztunk úgy klasszikusan. nem volt meghívás egy étterembe,vagy nem borozgattunk,miközben a kandalló lángnyelvekkel nyaldosta a fákat..vagyis a tűz nem nyaldosta. Legtöbbször összefutottunk a pláza parkolójában..kilométerekről integetett nekem,én meg visszaintegettem,aztán elmentünk a partra és dobáltuk a kavicsokat. Akkor jöttem rá,hogy oldalról milyen hülyén néz ki,de ilyenkor mindig felém fordult,és én nem tudtam ki vagyok....nyáron meg le is heveredtünk a fűbe,és a vállába fúrtam a fejem,ő meg a kezével simogatott....vagy kergettük egymást..én vihogva menekültem,miközben leakart locsolni....aztán amikor feljöttek a csillagok magához húzott,és átölelt. Szavak nélkül is boldogok voltunk. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr613270897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása