asikerutjain

asikerutjain

Miért

2019. szeptember 15. - PeniValdes

Te sosem gondolkodtál még azon, hogy mi lett volna, ha nem most, hanem akkor találkozunk, hanem akkor, amikor még nem ismerted Anitát, a feleséged?-fordultam a mellettem heverőhöz. 

Nem, sosem....vagy kellett volna...?-felelte, miközben a plafont nézte...vagy most arra gondolsz, hogy..?

Igen, pontosan arra gondoltam, hogy....hogy korában találkozunk, amikor mindketten függetlenek vagyunk, és persze egymásba szeretünk..normálisan, és persze te elveszel, és lesznek gyerekeink, és boldogan élünk...meg hasonlók...pontosan tudod, hogy mire gondolok...

Nézd, vagyis inkább gondold át, amikor ez valóság lehetett volna, akkor te talán 16 lehettél...szerinted mégis miben lett volna más?.....felesleges ezen rágodni, ami van, az tökéletes...meg különben is, pontosan tudtad, hogy mi a felállás..

Igen...tudtam, hogyne tudtam volna, elvégre sosem mondtad, hogy kilépnél a házasságodból...meg nem is kéne..csak mégis mi lett volna...nem lehetünk igazán boldogok, minden nélkül...hogy este vacsorával várnám haza, hogy hétvégén...,,a gondolat akkor belémvésödött...és onnantól valami elveszett, mert addig csak a büszkeséget éreztem, hogy lám-lám ez a csodálatos férfi miattam...hogy olyan rajongással bámul, mint kiskutya a jutalomfalatot...de nem lehetett volna ez más, elvégre összeillünk,, gondolom, mert nem folytattunk komoly mély beszélgetéseket, de jol nézünk ki együtt....és biztos sikerült volna..s akkor kimentem a mosdóba, hogy folytak a könnyeim, néztem magam a tükörben, és elsirattam a boldogságom, hogy visszamenve mindent ugyanolyan legyen előtte, hogy megint az ujjaira csavarja a hajam, hogy kiélvezzük mindazt, amit adott nekünk az élet, még ha csupán illuzió is.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9815094122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.09.15. 22:16:07

Úgy hallottam a nőknek mindig az a férfi kell, aki másik nőnél már bizonyított. A nős férfi az igazi. Azt kell elszeretni, elvenni a feleségétől. Az a tuti.
Hiány van férfiból, nem jut mindenkinek.
Várjuk a karácsonyi leárazást, a blekfrájdéjt.

tomhardynészonja 2019.09.17. 19:54:47

a posztban a lényeg: felesleges a múlton rágódni. Semmi garancia nincs arra, hogy a kihagyott lehetőségek valóban jobb irányba vitték volna az életünket.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.17. 20:56:03

@tomhardynészonja: igen, de mi van, ha igen? arrol sosem beszélunk...na

2019.09.27. 15:51:58

Olyan férfi kell nektek, aki nem lehet a tiétek, mert a nyugati nők többsége húgyagyú a párkapcsolatok terén. Ezért van egyre kevesebb gyerek és egyre több boldogtalan nő. Ezzel a hozzáállással pedig kétfajta palit termeltek ki: azt, akinek esze ágában sincs ténylegesen megállapodni, és azt, aki vagy becsicskul egy kurva ronda némbernek, vagy elmegy WOWozni és kurvázni.

De sebaj, nyomjátok csak. A normális népek megöröklik tőletek a Földet, ennek már látszanak jelei.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.09.27. 22:47:42

@Torokhang: sok igazság van abban amit írsz, pont ezért nem sajnálok senkit

Berborosz 2019.10.03. 18:13:05

@Torokhang: Ezek a normális népek Afrikában születtek?

2019.10.03. 19:15:05

@Berborosz: Nem éppen, bár kérdés, hogy mit értesz Afrika alatt, mert ott sem mindenki a bádogvárosokat túlszülő negroid.

Én Ázsiára gondoltam. Vietnam vagy éppen Korea olyan szinten hasít, hogy azt felfogni is nehéz innét. Pedig nem ártana

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.10.03. 23:40:56

@Torokhang: igen, igen, mindig érdekeseket írsz arrol a világrészrol
süti beállítások módosítása