asikerutjain

asikerutjain

Nincsen férfi fekete trikó nélkül

2018. augusztus 09. - PeniValdes

Pistát, aki fekete trikót hordott és minden képen morcosan nézett a kamerába,és előszeretettel szelfizett a zugkondiban miután leedzette magát, nos ezt a Pistát az interneten ismertem meg, pedig nem akartam, én akkor éppen régi sulistársam babaképeit csekkoltam,és írtam kommentben,hogy de cukker..amikor Pista akit akkor még nem ismertem küldött egy szétnyíló szivet és egy üzenetet,hogy szia jól nézel ki...erről eszembe jutott hogy pár hónapja írt egy másik fickó,hogy helloka jó a segged..amit nem értettem mert persze hogy jó a seggem,de az egyik képen sem látszik..na most mikor ezt közöltem vele..akkor letiltott. szerencsére Pista nem volt ilyen, mert ő a válaszomra,hogy szia küldött magáról egy alsógatyás képet..így kezdődött, és folytatódott. Aztán küldött még képeket amiken fekete izomtrikóban volt és vietnami papucsban,és minden képén szerepelt valamelyik haverja hasonló felállásban. Pistával kapcsoltunk megmaradt a lírai költészet birodalmában és plkátói maradt örökre. Úgyhogy volt bőven szabadidőm és vártam a zeb ránál mikor valaki megszólított..szijjja na megismersz? mire én mégsem lehettem őszinte és nem mondhattam hogy bocs de nem tudom kinek vagy a borja,hanem inkább bólogattam, mert tudtam,hogy elmondja mégis ki ő és nekem mi közöm hozzá..így is lett.

Na én vagyok az a Gyuszkó...s akkor bevillant..a gyuszkó aki a diákmunkaszövetkezetnél dolgozott,és magát mentorként hirdette,és a tanulók hóna alá nyúlva egyengette a saját útját,és most itt állt izzadtam az inge ráfeszülve....és akkor bevillant Robert is,akivel akkor találkoztam amikor a helyi óriásvállalatnál voltam diákmunkás,és a raktárban pakoltam,meg a postára vittem a leveleket..és Róbert a jogi részleg állócsillaga felfigyelt tini bájaim virágaira...aztán le is szakította ezeket a virágokat,de virágot sosem vett, inkább kéretlen masszásban részesített vagy csettingetett amikor elhaladtam mellette. És akkor a szájukra vettek a többiek,és én lettem az aktuális ribanc,aki mindenkivel csinálta és mindenhol. ami persze nem volt igaz mert én csak Róberttel voltam úgy együtt,és Márknak aki a számokkal zsonglörködött csak az ölébe ültem,mert ne4m volt máshol hely.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr7914172445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.08.11. 09:17:12

@Berborosz:
hát, ja.
"pinaszagra gyűl az éji vad..."

2018.08.11. 10:54:01

@PeniValdes:
s eközben...
ont monoton bút konokon és fájón

Berborosz 2018.08.11. 10:54:38

L sőzni kezd, ki szót emel,
te tetted ezt, Józsi!

Berborosz 2018.08.11. 12:30:14

Méltassuk inkább Peni írásművészetét!

2018.08.11. 13:53:06

@Berborosz: igazad van.
nagyon szép történet!
az istvánra nekem az elejitől fogva felállt.
nemtudom, de márkra a bonzsúrcsepp is megjött.
de asztán csengettek.
a vízórás jött és sajna azóta sincs erekcióm.
lehet el kell mennyek vele pár terápiára aztán megláttyuk.
de sa

2018.08.11. 13:54:36

ehh mosmeg a gázórás jött...

Berborosz 2018.08.11. 16:02:57

@vitéz Beverneky: A műelemzés arról szól, hogy tisztázzuk, "mire gondolt a költő?"
Vagy jelen esetben kissé pontosítva: milyen hatást akart elérni az írónő?
Hogy neked Pistára meg Gyuszkóra meg Márkra álljon fel? Nem hiszem. Nálam se így működött.

2018.08.11. 18:19:43

hátaszt ő tuggya.
émmár általánosban sem értettem mér kell egy műnél nekem kitanáni, mire gondolt közben a szerző.
vagy konkrétum volt, akkor minek tanágassunk, vagy valamillen tudatmódosító hatására valami zagyvaság amit másnap józanon már őse értett.
itt minden leírt gondolat tiszta és világos.
a szerzőnek ennyi pasiról jut eszébe valami erotikus gondolat, de a végin leszögezi, hogy ő azér nem kurva.
pedig az írásból nem következik mint tény, de valamiért mégis kűzd ellene.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.08.11. 22:00:20

@Berborosz: és ha felállt neki az vajon jelentést hordoz magával vagy csupán csak a véletlenek játéka?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.08.11. 22:01:53

@vitéz Beverneky: bizonyára a társadalom részéről érkező nyomás ellen küzd a szerző, mely elnyomja a női mivoltot napjaink patriachális társadalmi szövetében.

Berborosz 2018.08.12. 07:56:00

@PeniValdes: Talán az hordoz jelentést, hogy Gyuszkóékra állt fel neki.
Én - mikor olvaslak - mindig rád gondolok.

2018.08.12. 10:21:11

@PeniValdes:
" patrialháliiis??"
mikor a nők a férfiak közeledésére
#metoot kiáltanak??!!
süti beállítások módosítása