asikerutjain

asikerutjain

5.

2018. január 22. - PeniValdes

Szerencsére már tudom,hogyan kell nőnek lenni. Istennőnek. A múltheti Kiskezitcsókolom magazinhoz ugyanis járt melléklet,amiben Fédra( őt mindig nézem az Ezoterián) leírja, megtanítja, hogyan tudjuk kiemelni a bennünk lévő istennőket. Légy vonzó,mint Aphrodite, királynői,mint Héra, eszes, mint Athene, szeresd a természetet,mint Artemisz,és legyen meg benned Demeter anyasága. Teszt is járt hozzá,amiből megtudtam,hogy én Afrodite vagyok. Ezt elégedetten nyugtáztam a mackóalsómban. Szeretem ezt a magazint,mert egybe megkapom a közéletet (sztárok), a recepteket, kertészeti és szépészeti tippeket. És van benne társkereső rovat is. Piros rózsa, fehér rózsa néven. Azt mindig átfutom. Múltkor így akadtam rá Jupiterre. Már a neve is tetszett. Küldtem is neki egy piros rózsát,hogy jelezzem érdekel. A tónál randiztunk. Megbeszéltük,hogy ma már kihaltak a régi értékek,és mondta,hogy pár éve látta az utcán átmenni Dzsungel Kareszt,mire én rögtön tudtam,hogy sok közös témánk lesz. És magamra varrattam hogy Afrodite.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr5013592005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hereverő heverő 2018.02.05. 14:44:21

Nálunk minden ötödik kutyát Jupiternek hívnak. Minden második meg Alex, a negyedikek Morzsik, az elsők pedig Gidófalvy Shwartz Herman-ok.
süti beállítások módosítása