asikerutjain

asikerutjain

15

2018. február 12. - PeniValdes

Amikor átköltöztem az új lakásba megkértem Ferkót,hogy segitsen cipekedni,vagyis hogy vigye le majd fel az ágyat és a szekrényt meg a miegymást. Ferkót akkor már legalább 20 éve ismertem, és mindig is cipekedésre használtam,mivel neki voltak a legmukszlisabb karjai a telepen..ahol felnőtt. Tehát ültem a csomagjaimon és vártam, hogy jöjjön,hogy levigye és felvigye. és akkor jött is,és ott helyben leestem a csomagról,mert a csálé fogú tüske hajú helyett, akire számitottam megjelent egy izmosan vékony dús hajú ember,akiből nem néztem volna ki, hogy le és felvigye az ágyat,meg a miegymást. Bizalmamat az sem növelte, hogy egy extra szük inget húzott magára,ami mentén fenállt a veszélye, hogy egy hirtelen emelésnél szétszakadt. Mégis mi lett Ferkóval morfondíroztam.mi lett a kerek képű, kis pocakos Ferkóból,aki minden vasárnap kibringázott a piacra,hogy ott segítsen a Manci néninek pakolni az árut,vagy aki azon a nyáron pucéran fürdött a Dunában. Ez a Ferkó már biztos nem csinálna ilyet, ennek a Ferkónak már derogálna a Duna, neki legalább egy jakuzzi kéne, most is ahogy fogja azt a szekrényt,hát így kell azt, nem emlékszik ez arra,hogy amikor az öreg Jósi elhalálozott,és a Jósiné beköltözött a menyéhez,akkor hogyan pakolták a bútorokat,miközben a Jósiné sipákolt. és mennyire hosszú ujjai lettek ennek a Ferkónak, pedig olyan tömzsi volt mindene,most meg....csodálkozom is,hogy nem ejti le a szekrényt. pedig billeg,jaj még ráejti a ládára. és olyan vöröses a feje, régen is az volt persze, de akkor azért mert sosem kent magára a naptejet hiába fenyegette a doktorrózsa hogy vigyázzon,de a doktorrózsa nem volt igazi doktor, így Ferkó sem foglalkozott vele,aztán most olvasom,hogy a Ferkó junior account manager lett. Mégis hogyan?

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9513582143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása