asikerutjain

asikerutjain

Szólíts Tominak..

2017. szeptember 28. - PeniValdes

Azon a hétvégén esett az eső. Lefolyt az ablakon a párkányra,és gyöngyöket varázsolt. Néztem,miközben olvasni próbáltam Dosztojevszkijt. Ha esik,akkor Dosztojevszkijt olvasok. Illik hozzá. Délutánra randit beszéltem meg. Mert randizom.Is. Peti, 178 cm magas barna haj és szemek. Teázni mentünk. A bordó szoknyám és egy kockás ing volt rajtam. Favágó romantika. A tea ízlett,és jó volt ülni a félhomályban. Petinek szakálla van. Ha még nagyobbra növesztené,akkor olyan lenne mint Kossuth. Lehet,hogy ő Kossuth...?

Az Irodában minden a szokásos volt. Kávéfőzés, papírok, locsolás. Rajtam a világosbarna vászonnadrágom. Ősrégi. 

Rajta fehér ing. Vadonatúj. Aznap megfésülködött. És csendes volt. Én sem beszéltem sokat. Inkább nézegettem a falat. Legjobb dolgozó, legjobb elsőéves...Meg a fotót az asztalán. családi. bájos feleség, kutya, gyerek,és Ő. Családi idill. 

-Délután sétálni szoktam-mondta.

Jó.gondoltam, sétálsz.

Eljöhetnél...

Még csepergett az eső. Sétáltunk,vagyis Ő inkább futott,én meg próbáltam követni.

Hirtelen megállt, rám nézett...

-Ezentúl nyugodtan szólíts Tominak..

úgy tettem,Tominak neveztem. mindenhol,irodában,ebédlőben,bejáratnál. 

Cserébe ő kedveskének hívott,és vadul keverte a kávéját. Tiszta cseppes lett az asztal.

Hétvégére elállt az eső. Nem olvastam több Dosztojevszkijt.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr3012908322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2017.09.28. 11:58:48

szépirodalom.
Imádtam:) Elképzeltem, ahogy mindenhol Tominak szólítod, meg ahogy vadul kevergeti a kv.-t:)))

Leylandi 2017.09.28. 12:17:39

Hú.
Ez nem túl Pennys. Jó írás, de sehol a megszokott flegmatizmus, életuntság, szarkazmus :-(

Leylandi 2017.09.28. 12:20:39

A férfiakat nem is gúnyolják, nem is ócsárolják benne...
Úgy látszik, Penny is beállt a sorba, a nagy írók közé: már mással dolgoztat :-(
süti beállítások módosítása