asikerutjain

asikerutjain

Répák meg a haverombarnabás

2017. október 05. - PeniValdes

Úgy döntöttem,hogy ezután zöldségeket fogok termeszteni a teraszon...vagyis azon a pár négyzetméteren amim van. Ehhez persze kellett pár láda, meg föld..amit a barkácsáruházban szereztem be.....az eladónak szép kék szeme volt. 

Meg vettem magokat is,amiket elültettem,és vártam a növekedést..

Aztán amig nem nőttek ki...addig úgy döntöttem,hogy adok egy vacsorát..répából.

Úgyhogy el is küldtem a meghívókat,hogy 12.-én Répavacsora,és rajzoltam rá egy répát...és vártam...

És eljöttek...

Tomi persze folyton hívogatott,üzengetett..aztán egyszer megjelent a munkahelyem előtt...

Figyelj már!-megint kezdi...hová rejtőzzek

-Haverombarnabás a cégébe keres lányokat....

lelki szemeim előtt meg is jelent egy bár..

Gondoltam bemutatlak.....

Ja értem,most jótékonykodni akarsz...

-Ne csináld Drágám.....attól,mertmár nem,még lehetünk barátok...

nem akartam neki mondani hogy kivel barátkozzon..inkább elmentem vele

Haverombarnabás ahogy meglátott minket elkezdett Tomikázni.....

Tomika meg hátba vágta..

Én meg álltam..

Na ő lenne az-mondta Tomika

Haverombarnabás,aki magas volt, barna hajjal és szemmel,és tetoválással megbízott Tomikában..

Hétvégére kellenének a lányok.....

 

Haverombarnabás facér volt...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr612929225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CymaronCreel 2017.10.05. 10:59:30

Haverombarnabás szerintem nem véletlenül volt facér (ha facér volt egyáltalán) : )

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.05. 11:12:47

@CymaronCreel: mire gondolsz? hátha adsz egy jó ötletet

CymaronCreel 2017.10.05. 11:18:25

Szerintem az történt, hogy Barnabás nem túl hűséges típus, ezért gyakran facér, vagy épp gyakran van új szeretője a felesége mellett.
De a sztorit meg lehetne fűszerezni, ha kiderülne, hogy eleinte jó fej, de egyébként néha dühkitörései vannak a magánéletében, és akkor, hát hogy is mondjam....visszaél a fizikumával.
Viszont ez nem a Te stílusod, és ezt szeretem az írásaidban, olyan megnyugtató, hogy van egy világ, amibe beleképzelem magam, és azt hozza minden alkalommal, amit várok tőle. Tudom, hogy ezt negatívumként szokták használni, de én szeretem a stabil dolgokat, és nálad ez egy stabil szint, amiben lehetnek kis csavarok, de akkorák, mint az én agyamban meg szoktak fordulni, szerencsére nem.

CymaronCreel 2017.10.05. 11:30:04

@PeniValdes: Sajnos nekem nincsen tehetségem az íráshoz (sem), csak unaloműzésnek próbálok írkálni (is). Az jó lehet, ha valaki tehetséges valamiben, nekem inkább ilyen 4 évszakos gumi tudásom van. Mindenhez értek egy kicsit, de igazán semmiben sem vagyok profi. A feleségem viszont tehetséges író, és jól is énekel. Csak neki se írni, se énekelni nincs kedve (a sors fintora). Max munkából ír, pedig nagyon jó stílusa van.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.05. 11:31:39

@CymaronCreel: te ísz? hol? muti!!
négy évszak...Vivaldi
én is csak hivatalos leveleket irok csak

CymaronCreel 2017.10.05. 11:49:59

@PeniValdes: Semmi extra, csak néhány gondolat, de egyszer remélem valami jó is eszembe jut, amit leírhatok. Sokat segít, az, hogy az írásaidat olvasom. Jó ez a stílus, és bele tudom magam élni a karakterbe (ami kicsit furcsa is).

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.05. 11:56:59

@CymaronCreel: szerintem ne gondolkodj, én is csak leirom ami eszembe jut

CymaronCreel 2017.10.05. 12:19:57

@PeniValdes: tudod az a gáz abban, ha elnyomod az érzéseidet, akkor egy idő után a fejedben a gondolatok olyanok lesznek, mint az Alíz csodaországban, és a Charlie és a csokigyár szerelemgyereke, aki rászokott a teknokol szívásra :) Nagyon gyorsan kavarognak, és ahhoz, hogy ebből valami értelmes mások számára is érthető dolog legyen, nem árt, ha odafigyelek, és gondolkozom. Nem azért, mert nincs ötletem, hanem mert túl sok van, és össze kéne rendezni őket.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.05. 12:22:28

@CymaronCreel: ne gondolkozz!
Penny napi tanácsát hallották

tomhardynészonja 2017.10.05. 13:44:42

szerintem Peni posztjaiban pont ezek a váltakozó ritmusok, befejezetlen mondatok, váratlan megállapítások, amik elrepítenek az ő különleges, utánozhatatlan világába.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.05. 13:48:55

@tomhardynészonja: sosem hittem volna,hogy az én kapkodós, semmit be nem fejező stílusom művészetté válik..

Leylandi 2017.10.05. 19:06:04

Aztakarjamondaniaműűvéééész... hogy túllépett már Tomin, elkezdett újra párt keresni ("Meg vettem magokat is, amiket elültettem"), néhány találka össze is jött, a fallikus szimbólum pedig azt jelenti, szeksz volt.
Deee... Tomi még mindig hívogatta, ami elégedettséggel töltötte el bosszúszomját, különösen a munkahely előtti megjelenéses szcéne, merthogy főhősünknek a semmiből egyszercsak lett munkahelye, na ezt az elvarratlan szálat a művész véletlen keverte bele, kellene neki is kartonpapírra rajzolgatnia, hol tart a cselekménnyel, ahogy Agatha Christie tette, az áldozatokat nyilvántartandó.
Tomi hasonlóan pléhboj haverja mégjobban volt pléhboj, ha egyáltalán lehet ilyent mondani, mert neki már tetoválása is volt, ami a pléhség mértékegysége, ahogy a lidércnyomásé a szellem per négyzetméter, és a végén ki is derült, hogy meleg, legalábbis biszeksz, aki él-hal a facér. Erre egyébként egy korábbi utalás is volt, buzisan tomikázta Tomit, amit az cinkos összekacsintással viszonzott, nyilván voltak már együtt. A lányok hétvégére kellettek, tehát nem Barnikának, aki ugye már kedden is ottvolt, akár rögvest szakíthatta volna le főhősünk nyiladozó bimbaját, dehát ő nem él lányokkal, ahogy ugye már tudjuk, ezért kellett Tomi értékítéletére hagyatkoznia.
Azt, hogy a főhős miabúbánatos bogyótermésű barnatarka maracuját keresett két ilyen erkölcsi csődtömeg által közrefogva, a következő részből tudhatjuk meg, addig el se tudjuk gondolni. De a cselekmény irányát extrapolálva nem tévedünk nagyot, ha Barnika lenne a puska a bosszúról szóló első felvonásból, ami a harmadikban majd el- illetve kézbesül. Ezt mindenesetre a Művész nyitva hagyta.
Pupuka Petike, Hatodik Bé Osztáj.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.05. 19:24:24

@Leylandi: próbálok visszafogottan röhögni de nem megy:))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.05. 19:29:52

Itt mire gondolt a költő? (Kosztolányi)
válasz: Nem tudom, nem beszéltem vele...

Leylandi 2017.10.05. 19:37:52

@PeniValdes: "próbálok visszafogottan röhögni de nem megy:))"

Remélem, nem Az ember tragédiájá-n ül épp a Józsefattilába' Drááága...

Leylandi 2017.10.05. 19:38:39

@PeniValdes: "főhős egy drogériában dolgozott"

Már értem, honnan volt rezes haja.

Almás Peti 2017.10.05. 20:02:18

@Leylandi: az elmarad, mert Melinda Biberachot kapott. Ja nem. Az a Bánk Bán.

:)

Leylandi 2017.10.05. 20:22:01

@PeniValdes: honnan tudod, h nem?
Megírtad?

Leylandi 2017.10.05. 21:29:12

@PeniValdes: najó, úgy lehet.
Könnyű neked, te vagy a szerző, azt írsz, amit akarsz. Holnap lehet akár aranyhaja is...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.06. 08:38:39

@Leylandi: a művész a hajszínek váltásával az idő múlását ábrázolja

Leylandi 2017.10.06. 10:14:44

@PeniValdes: tévedsz.
A hajszínnel a művész valójában az épp aktuális életszakaszára utal, figyeld csak meg, hogy a rezes színnel általában a könnyűvérűséget jelzi, kalandok idejére időzíti azt, míg ha magáról beszél, a nagyonsemleges szőkésbarnával adja tudtunkra, hogy valójában ő nem olyan.

Leylandi 2017.10.06. 10:23:52

@PeniValdes: hát biztosan nem olyan, amilyennek te gondolod...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.06. 10:24:50

@Leylandi: én az irót egy szerény, visszahúzódó, szürke egérnek gondolom
süti beállítások módosítása