asikerutjain

asikerutjain

Hétvégék

2017. október 06. - PeniValdes

Megtudtam,hogy Barnabásnak nem úgy kellenek a lányok...hanem amúgy. Rendezvényszervezésben utazott.....a lányok arra kellettek,hogy szórakoztassák a vendégeket,meg kínálgassák a falatokat. Hát szórakozattam és kínálgattam én is.

Arra hamar rájöttem,hogy Barnabás nem a Tomi...Barnabás minden nap pontosan érkezett dolgozni, aztán pontosan ment el. Csírákat rágcsált,és szelektíven gyüjtötte a szemetet. ja és teázott. És mindenkivel ugyanazon a hangszínen beszélt.....

S akkor egy délután odajött hozzám,és...

Szeretném megmutatni a házam..

Erre nem mondhatok nemet, Barnabás egy lépcsőfok...

Mikor?

Hétvégén, ebédet főzők hozzá....

úgyhogy fel kellett készülnöm...hátkivágásos ruha kizárva...bár fúrta az oldalam, hogy vajon hogyan reagálna a Haverombarnabás...de nem, visszafogottan öltöztem fel..

Barnabás várt rám a kapuban, főzött ebédet...mert csak a saját főztjében bízhat..mondta..

miért valaki meg akar mérgezni?gondoltam én...

Aztán megmutatta a házat.....

Utána minden a szokásos volt..majd egy másik hétvégén újra kezdte..

-Szombaton lesz a Tomi születésnapja

na ez kellett nekem..még olyanja is van

Nem akarok egyedül menni rá-folytatta

gyere el velem..

Na ne,l most menjek vagy ne?

Elmentem..és persze ott várt minket a Tomika..aki harsányan üdvözölte Barnit..mire az vissza..

Aztán tomika megfogott...és bemutatott a feleségének...és dumálgassatok lányok mondatokkal elment..

Tomi felesége egyébként csinos volt...de miről beszéljek vele? 

Később leültem a kerti tóhoz,néztem a halait..és végighallgattam a közben visszatérő Tomit...hogy ugye rendes fiu ez a Barnabás..

Aztán otthagytam...ez még mást sem tud úgy ajánlani,hogy ne tapizzon..

Majd összefutottam Barnabással, aki menni készült..el..hát vele mentem, jobb volt így..

És akkor Barnabás megkérdezte,hogy szerintem is rendes fiú e a Tomika? Meg,hogy szerintem jó e az ő tetkója? merthogy ő szereti a tetkóját..

Szeresd-gondoltam magamban..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr4912932909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2017.10.06. 10:20:01

"hogy szórakoztassák a vendégeket,meg kínálgassák a falatokat" :)))
büfés meló újragondolva.

Leylandi 2017.10.06. 10:22:51

A főhős durván beragadt Barnabás barátzónájába :-( ha lesz is dugás (mert a férfibarát dug is, ellentétben a nőbaráttal, aki friend zone-ját csak lelki szemetesládának használja), de állandó kapcsolatot ne tőle reméljen.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.06. 10:24:04

@Leylandi: én izgatottan várom,hogy merre tartanak...egyáltalán beszélhetünk e barátságról B és a főhős között.?

Leylandi 2017.10.06. 11:15:45

@PeniValdes: hogyne beszélhetnénk! Különben nem hívta volna hétvégére, pláne szülinapra pótkeréknek!
Nem igazi barátság ez, persze, csak olyan kihasználós. A főhős épp egy dupla pofonfa alá igyekszik...
Most télleg... nem kéne ezt a nőt valakinek felpofozni? :-) h térjen már magához?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.06. 11:18:01

@Leylandi: én nem érzem barátságnak..szerintem B vmit titkol

Leylandi 2017.10.06. 11:50:20

@PeniValdes: titkolja h:
Melegek (kérdezi Tomiról a főhős véleményét)
Fenyegeti vmi (csak a saját főztjében bízik)
Alibinek hurcolja a csajt vmi okból (elvitte a buliba, de ott magára hagyta)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.06. 11:57:03

@Leylandi: ne feledjük a Tomira hagyta..vajon miért rá?

Leylandi 2017.10.06. 12:18:58

@PeniValdes: Tomi meg a feleségére...
Azt gondolná az ember, Barni a Tomi kerítője, aki titkon a főhőst visszaterelgeti Tomihoz, de nem, mert Tomi ezt nem haználja ki. Azt meg pláne nem érterm h miért kérdezgetik kölcsönösen a másikról h ugye rendes fiú? Kölcsönösen a másikra próbálják tukmálni ezt a szegény csajt :-( és hogy lesz ebből bosszú?
Nagyon úgy néz ki, a szegény balek főhős belekerült két kattant macsó karmaiba, akik oly módon használják csak, mint ahogy a csimpánz a kődarabot, amivel eszközhasználatát a kókuszdión bemutatja az odasereglő etológusoknak.
A főhős csak egy tárgy. Szívás.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.06. 12:22:11

@Leylandi: igaz, a főhős csapdában van..de vajon Tomika miért tapizta a főhöst,miközben Barniról beszélt?

Leylandi 2017.10.06. 12:27:51

@PeniValdes: mondom h kettőjük karmai közé került! Nyilvánhogy édeshármast akarnak...
Ami után a főhős majd a rakparton ébred, megrágva és kiköpve.
Én szóltam...
süti beállítások módosítása