asikerutjain

asikerutjain

Casanova

2017. december 16. - PeniValdes

Főiskolásként találkoztam vele,és elhívott ebédelni,ott ült velem szemben,és a a kezemet fogdosta,és úgy nézett rám,mint egy hatalmas tortára, amit mindjárt meg fog enni,és közben dícsérte a szám, meg a testem. Untam,és kényelmetlen volt, ahogyan nem tudtam tőle normálisan megkeverni a levesem.

-Annyira szép vagy, fantasztikus, csodálatos..

Vajon lekapcsoltam a sütőt,és kihúztam a hajvasalót...tűnődtem,és bekaptam egy húsdarabot

-Szeretői kapcsolatot keresek. Tudod,hogy van ez-kezdte el simogatni a combom..

-Ma délután bekéne ugranom a szabóervinbe,aztán kimegyek a Dunához..terveztem..

Holnap is összefuthatnánk-most mennem kell..aznap megszabadultam tőle, de másnap megint vele ebédeltem,és hallgattam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr613469009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.12.17. 09:43:27

plusz nem hiszek a szerelemben,a nagy érzelmnekben, nagy szavakban

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.18. 07:31:16

@PeniValdes:

egy kemény nő ilyeneken nem dilemmázik, kapd el a pasikat és.........a többit tudod ; )

tomhardynészonja 2017.12.18. 07:47:32

ha lenne több életem...
...akkor annyira kipróbálnék Peni világában tölteni pár napot. Egyszerűen nem tudom megunni, annyi váratlan fordulat van benne. <3

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.12.18. 07:50:56

@tomhardynészonja: no no szonnyadrága, a történeteim között évek,hónapok telnek el

András Horkay 2018.01.31. 22:27:25

@PeniValdes: akkor neked bejön a cowboy stílus :)
süti beállítások módosítása