asikerutjain

asikerutjain

Az első szerelmem

2017. december 18. - PeniValdes

nyirkos novemberi idő volt, az eső csak szitált és a Nap sem látszott a nagy szürkeségben. Az emberek is szürkék voltak,és siettek,fel sem nézve a járdáról. Én fiatal voltam, 15 éves és hazafelé indultam a pályaudvaron,mikor megállt mellettem a szövetkabátjában és az aktatáskájával,és arcán a fény, a ragyogás. És ahogyan rámmosolygot és én vissza rá,és akkor azt mondta,hogy hello, annyira felnőttes hangja volt, elvégre lehetett 30 éves. Jó napot leheltem bele a délutánba az én kamaszlány hangomon,és magam elé húztam a hátizsákom. 

Remélem egyszer sok pénzed lesz-mosolygott rám, Őszintén kívánom.

Köszönöm-suttogtam

Felszálltam a vonatra

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr6513508733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2017.12.18. 14:26:16

me too! nekem is megfogta valaki kamaszkoromban a mellemet.
De keményen döftem bele a villát, és a felét sikerült még a tányérból elmajcangolnom...

Leylandi 2017.12.18. 14:32:07

Én, ha valaki a hetesen megpróbál nekem benyúlni valahova, ezt a dalocskát szoktam dúdolgatni:
www.youtube.com/watch?v=U5HAEzEk8QM&list=RDU5HAEzEk8QM
Próbáld ki te is!

Leylandi 2017.12.18. 15:08:08

@PeniValdes: biztos még nem volt mell :-P

Leylandi 2017.12.18. 18:21:03

@PeniValdes: hmm! Ügyesen kibújtál a mellméretedre vonatkozó kérdés elől! Lájk.

Leylandi 2017.12.18. 18:24:12

Nabasszus! :-( Természetesen vagy elbújtál a kérdés elől, vagy kibújtál alóla... Tisztára lezüllök melletted :-(

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.19. 07:52:44

Ez egy kicsit pedós lett, nem Penike ?
Az ártatlan kis 15 éves leány belebotlik a bácsiba.....

OFF

Tegnap néztem meg a These final hours-t, nagyon ütős film, elég komoly dilemma elé állítja az embert , mit csinálnál ha 12 óra maradna az életedből mert annyi idő alatt ér el Ausztráliába a meteor okozta apokalipszis.
Deep impact ehhez képest egy óvoda, egy marcipánmázas tehénszar.
Szóval ez minőségi, még ha kis költségvetésű is, nem látszik rajta.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.12.19. 08:53:28

@szociál: nem hívott meg a hétvégi bungalójába

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.19. 10:21:43

@PeniValdes:

Nevedről mindig DaniAlves jut eszembe :))

(most a PSG védője)

tomhardynészonja 2017.12.21. 15:47:22

szinte látlak Peni ropogós fiatalon, ahogy arcodon enyhe pírral felsuhansz a vonatra.
süti beállítások módosítása