asikerutjain

asikerutjain

3.

2018. január 16. - PeniValdes

Reggel miután felkeltem rögtön feltöltöttem a facebookra pár olyan képet, ahol rózsaszín felhök mögül feltűnik egy ló amin egy távolba tekintő férfi ül félmeztelen. Mostanában mióta elhagyott gyuszi minden reggel feltöltök egy ilyet. Vagy pedig egy szelfit a konyhából, miközben kavarom a tokányt. Olyan sok bölcsességre akadok a neten, bölcsességekre amik segítik a mentális fejlődésem..csak tudnám mi az. Mindenesetre ma reggel rámírt egy fickó,hogy milyen faros asszonyka vagyok,és szívesen az ölébe ültetne egy hosszú nap után. Hát meghiszem azt írtam neki,és ha még megkóstolná a csirkepaprikásom, akkor ültetne igazán. Küldtem neki hamar egy fényképet a búzamezőkről,és hozzáírtam, hogy szeretem a kúltúrát. Mert tényleg szeretem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr7113580247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása