asikerutjain

asikerutjain

4.

2018. január 19. - PeniValdes

Lackót a komolykapcsit kereseken ismertem meg,ahová az anyám rakott fel, mert szerinte kéne mellém egy rendes fiú. Ő mondta,hogy írjak Lackónak, akiből semmi sem látszott azon a képen. Randiztam vele, álltam a szekrény eltt, és azon forgattam agyam kerekeit,hogy melyik feliratos pólóm vegyem fel. Aztán választottam. A karomon ott volt a tetoválásom, amit az első fiúmtól kaptam, a sas ami belemarkol.....igazából nem tudom mibe markol bele,elég befejezetlen...Lackó persze rögtön kiakadt,és megnyúlt fejjel kérdezte,hogy én most komolyan gondolom ezt,és nem érti,mert az adatlapon azt írtam,hogy asszisztens vagyok..Ehhez képest meg ez a feliratos póló, a tetoválás, meg a hosszú lánc ami a félfülemből kilóg, plusz az orromban is van valami..és én tuti biztos,hogy bőrszerkóban motorozom......azért megkérdeztem tőle,hogy elmegyünk e valahova kajálni,mert éhes vagyok,de erre csak a szemét forgatta körbe. Hogy nem én vagyok az igazi..hogy ő komoly partnert akar,és én nem vagyok elég komoly. Miért Szabó Lőrinc volt a rokonod? kérdeztem,mire annyit mondott,hogy erről beszéltem. Ráhagytam.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr5113586267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2018.01.19. 18:41:07

Peni, érik a könyved:))) Egyre jobbak a sztorik, ezen besírtam :) Minden szava, minden pixele ♡♡♡

nosce 2018.01.20. 19:09:48

miért nem mondtad neki h a puncidban is van egy pírszing és azt nagyon szeretné, hátha elgondoölkodik rajta :)

nosce 2018.01.22. 18:29:19

@PeniValdes:
igazából elakadtam mint víz alatt a lélegzet azon h vajon mi lehetett a pólón a felirat. Hátha az megmagyaráz dolgokat
süti beállítások módosítása