asikerutjain

asikerutjain

7.

2018. január 29. - PeniValdes

Éppen a Vak tehén visszanéz című müvemen dolgoztam, amikor bejött, és rámnézett,és megnyalta a szája szélét,illetve megpödörte a bajszát,és azt mondta,hogy hínnnye,és ledobta pörgakalapját. Igazából nem, teljesen normálisan kinéző úriember volt,kissé őszes halántékkal,ami komoly külsőt rejtett magában,és ehhez járult az a kellemes faforgács illat,ami a ruhájából áradt,és összekeveredett a levendula illattal,mert mostanában mindenhova levendulát tesznek. Közben az ecsettel egy határozott vonalat húztam..

-Elnézést..de..-szólitott meg

-Esne beléd a ménkű,most miattad húztam vonalat a Mona Lisára

-Én csak annyit szerettem volna megkérdezni,hogy...

-Tököm ki van veletek, mindig kopogtatás nélkül jöttök be, nem látod,hogy koncentrálok?

-Én csak venni akarok egy képet..

-Ott vannak hátul...

-Ezt választom,ezt amin a búzemező van.

-Az nem búzamező,hanem kölesmező. 

- Jó-jó...

.Nem jó,szerintem meglehet őket egymástól különböztetni-és megtöröltem az orrom a ruhámba

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr5913610523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2018.01.29. 19:10:11

:))))) Sírok!
A művésznő és a faforgács illatú úriember találkozása - falvédőre kívánkozó jelenet! ♡♡♡
süti beállítások módosítása