asikerutjain

asikerutjain

hegyekben

2018. április 14. - PeniValdes

ma délelőtt felmentem a hegyekbe, a lábam az persze majd lerohadt és most fáj,de megérte a látvány miatt meg persze belülről is feltöltött,és úgy érzem hogy enyém a világ és igazából szerettem volna dicapriosan kiabálni a hegytetőn,hogy én vagyok a világ ura de aztán nem tettem mert egy család jött. visszafele kissé nehezebb volt, de bíztam a képességeimben és persze a Nike-ban. Mindenesetre a tavasszal megjött bennem a nő,és kevesebb gombot gombolok be, plusz időnként hátradobom a hajam....na áradt bennem minden. Ezt észrevette marci is aki a szemközti épületben ingatlanos,és kék inget visel,és behizelgő fejjel szerepel a hirdetésekben. gondolom nagyon sikeres, valami aranyfokozatú lehet. én ezt jól kiszúrom. Na marci is is észrevette,és előreeengedett a sorban miközben vártuk a kifőzdében az ebédet, szerintem csak azért tudjátok. Én persze egy könnyed mosollyal megköszöntem, hogy ne bízza el magát. Persze ha azokban a kék szemekbe nézek akkor végem,de tudjátok mit tavasz van.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9113835374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2018.04.16. 09:21:15

:)
Bájos. Romantikus. Tavaszi. Üde.

hereverő heverő 2018.04.17. 13:01:47

Nincs is romantikusabb, mint a kifőzdében az égett olaj szagú hajat hátradobni, és a kék szemekbe mélyedni, miközben a kék szemek a dekoltázsodon legelésznek :) Igaz-e Peni? :D
Ugye nem a legalsó gombot nem gombolod be tavasszal?
süti beállítások módosítása