asikerutjain

asikerutjain

irodában

2018. május 07. - PeniValdes

Szerda volt, odakint nagy cseppekben esett az eső végigfolyva az ablakon amin átnézve átlátttam a szemközti áz nappalijába,ahol egy idős házaspár élt. nagyot kortyoltam a teámból,és kezembe vettem a sült csirkét,és elmerültem volna az ízek kavalkádjában mikor beviharzott mögém állt és rákezdte, gyere mutatni akarok valami nagyon fontosat, egy igazán nagyon nagyon fontosat, valójában ez most fontos, gyere. Az esőcseppek továbbra is csorogtak,és én otthagytam az ebédem, miközben morogva siettem utána.

_Remélem nem zavartalak meg?-nyitott be , hátra sem nézve.

-Megráztam a fejem, hogy nem,de hogy elvégre én mindig ráérek, nincs is más dolgom, mint futni a zsarnok után aki mindig otthagyja az asztalán az üres kávéspapírpohárt, aki azt hiszi hogy ő itt a főnök, és akibe titkon szerelmes a részleg nőcsapata, elvégre ki tudna ellenállni ezeknek a bociszemeknek?....és ennek a behízelgő hangnak?  Hát persze hogy senki...

na jó én kivétel vagyok, hiszen lelkem és testem az Övé, azé aki m,inden reggel tojást főz, aztán zenét hallgatva kézen áll.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr7313627938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2018.05.09. 08:39:18

zenét hallgatva kézen áll <3

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.06.07. 19:14:05

1 hónapja nincs új poszt !
Héllo

Untermensch4 2018.06.12. 20:12:25

@PeniValdes: Kellenének előzetes lexikális élmények a blogról a poszt megértéséhez?

Untermensch4 2018.06.12. 21:14:31

@PeniValdes: Akkor még töprengek rajta mert érzem h a hiba az én készülékemben van.

Untermensch4 2018.06.12. 21:48:44

@PeniValdes: Akkor simán olyan nyomulós fazon mint nálunk is egy aki miatt már egy nő felmondott... :(
süti beállítások módosítása