asikerutjain

asikerutjain

A történetem---találkozás a Nagyővel..az elsővel

2018. június 21. - PeniValdes

tehát ott álltam,vagyis hevertem a strandon férfi nélkül, de legalább a bícsbádim megvolt,nem mintha bármikor elveszett volna..úgyhogy lángosoztam, meg fesztiváloztam...így ment el a nyár, az aratás..

és eljött az ősz, és lehullottak a levelek, és a madarak azt csinálták amit szoktak,és akkort november végén...akkor találkoztam Ővele egy kávé mellett..na jó én forrócsokiztam,és lenyaltam a kanalat,ami eddig bejött..ő kávézott hosszan elnyujtva,aztán rámnézett a hirtelenbarna szemeivel és elnevette magát, és erre megjelentek azok az átkozott gödröcskék az arcán meg apró ráncok aztán beletúrt a hajába,amit később lenyírt,hogy én nem tudjam piszkálni,aztán közölte,hogy ő manager,mire én szívemhez kapva elaléltam..na jó nem..megvontam a vállam..és beleszerettem..aztán haragudtam rá..utáltam..hogy aztán megint..igazából olyan volt mint egy vihar amit egyszerre félsz és imádsz. és mikor mondta hogy jó akkor ma este összedob nekem valamit, és elkezdte a zöldségeket pucolni félmeztelen és én nézhettem akkor volt a legjobb. Vagy amikor elmentünk együtt fürödni....és futkároztunk a homokban aztán pancsoltunk. Olyan volt mint az örökkévalóság..a lebegés egy nagy fagyiban...és akkor kijelenti hogy szeretne rólam képeket csinálni..természetesen aktfotókat..és majd ő is meztelen lesz..és én akkor azt gondoltam,hogy ez is csak a te fejedből pattanhat ki.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr513602617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2018.06.21. 18:14:39

Peni, elképesztően jó ez a kisujjból kirázott zsenialitás <3 <3 <3
A legjobban az tetszett ebben a posztban, hogy mikor majdnem elérte a paródiába hajló, giccses romantikát, akkor odadobtál egy olyan szót, vagy mondtatot, amitől az egész egy szívmelengetős, mosolyt varázsolós, vidám történetté vált.

Berborosz 2018.06.22. 08:08:50

Ez még jobb, mint a 12-es!
Talán ez a Nagyő volt a legendás csúcsmeni.

hereverő heverő 2018.06.22. 14:59:40

Ez nagyon ott van Peni :)

Rólam is van meztelen kép:
cbsnews1.cbsistatic.com/hub/i/r/2010/09/22/86b3c5fb-a643-11e2-a3f0-029118418759/resize/620x465/f9f4d3fd7f6e0b100cdc1aa9670db976/sperm_1.jpg

Még egészen fiatal voltam, kellett a pénz...

Ámbár szerintem egy menedzser nem fog zöldségeket pucolni, vesz félkész zacskós salátát a Rózsakert Pláza mirelite gourmet osztályán, és félmeztelenül beledobja a lábasba - aztán káromkodik amikor a forró olaj a hasára fröcsköl. Majd felveszi a 39590 forintos Helly Hansen pólóját...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2018.06.22. 16:20:54

@hereverő heverő: ebből is látszik hogy te nem a megfelelő körökben mozogsz. hiába a pénz nem válik vizzé!

hereverő heverő 2018.06.22. 21:16:55

@PeniValdes: Tudom, csak irónia akart volna lenni. Személyesen is van olyan ismerősöm, aki bár eléggé el van eresztve (menedzser) de magának főz. És van egy apró hibája: van egy pasi élettársa.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.06.23. 11:55:17

jó kis történet, kár hogy rólam szól :P

igen levágtam, mert mindig buzeráltad >(
süti beállítások módosítása