asikerutjain

asikerutjain

gyertyák

2017. november 30. - PeniValdes

vettem gyertyákat...zöldet,kéket és sárgát..meg egy plüssmedvét..alig fért be az ajtón. a gyertyákat végigraktam a bejárati ajtótól egészen a hálóig,ahol leültettem a medvét.és én felvettem a hímzett bodym. beraktam zenét,és vártam...közben este lett..feljött a Hold..és végre zaj

-na tudod a szobába van a térkép,amiről múltkor beszéltem neked..várjál

és akkor benyitott...Barni és Tamás..

-Jól áll ez a ruha...vigyorgott rám Tomi

-Miért vagy így öltözve-kérdezte Barni, aztán kivette a fiókból a térképet

-nem tudom,de nekem bejön-piszkálta a haját Tomika

-van valami vacsora-érdeklődött Barni

-persze a hütőben...gomba.

-Amig eszel,én itt bent maradok-ült mellém Tomi

Barni kettesben hagyott haverjával..aki oda feküdt mellém..és kigombolta az ingét..

-na megmasszírozol?

-Barni ekkor jött vissza...

-Öltözz fel..megfázol

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr5413405587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.01. 11:05:24

aszittem felravataloznak a sok gyertyával Penikeh :)

tomhardynészonja 2017.12.01. 19:03:48

Hímzett body ♡♡♡

Ebből könyv is kell, meg sorozat. Igény vóna rá!
süti beállítások módosítása