asikerutjain

asikerutjain

és te

2018. március 25. - PeniValdes

És te hordasz bugyit alváshoz? kérdezte Ádám a buli közepén,miután már megettük a maradék pizzát amit a hűtőben találtunk,és akkor kérdezte ezt,mire megráztam a fejem,és annyit mondtam,hogy nem mert én csak pólóban...fura dolog na a szerelem, akkor már tudtam,hogy ádámmal hol találkoztam arra valójában nem emlékszem, csak azt tudom hogy életem meg a testem része lett és minden szombaton jött a sporttáskájával meg a fogkeféjével.. és akkor ezt kérdezte,és mivel nagy volt a zaj, hát hangosan suttogtam és akkor már tudta a fél város hogy van e rajtam éjjel bugyi vagy nincs. ádám persze nem zavartatta magát, neki igazán mindegy volt,főleg mert meztelen aludt,sőt ha lehetősége volt rá,és meg teremtette a lehetőséget akkor ruha nélkül tevékenykedett. például így olvasta el a könyveket is amiket én kölcsönöztem a könyvtárból, csak lusta voltam elolvasni, ő meg ráért, mindig. tehát mondom nem tudom hogy került az életembe,és miért....de ott volt úgy 2 hónapig, addig ameddig nem találkoztam Danikával

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr8513779662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berborosz 2018.03.27. 12:30:53

És egy meleg nyári napon, mikor szoknyában vagy, veszel alája bugyit?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.04.12. 19:07:18

régen rajtam sose volt bugyika a farmer alatt, még télen se mikor a koripályára jártunk :)
pedig cidri volt :P

hereverő heverő 2018.04.17. 12:59:10

Rajtam még soha életemben nem volt bugyika, hacsak nem gumiból még 1 évesen. Aztán alsógatyát kezdtem hordani.
süti beállítások módosítása