asikerutjain

asikerutjain

A díványokról

2017. szeptember 25. - PeniValdes

Az egész úgy indult,hogy felvettem egy reggel a sötét farmerem és a fehér pólóm,és elhatároztam,hogy most megmutatom Neki,hogy én nem tűröm el,hogy mindig mögém álljon, vagy hogy minden ebédnél a szendvicse mögül nézze ahogy ajkaim bekapják a húsgolyókat. vagy amikor az évzáró bulin, mikor vadul ráztam Beyonce-ra az ajtónak támaszkodott. Na ebből lett elegem,így mentem be az irodájába. 

Kopogtam...Kopogtam...Tessék-Istenem már megint ez a hang gondoltam. Ezt a hangot hallgatni nap hosszat...rémes.

Beléptem. Ott ült az asztalnál, az idegesító sötétszürke zakójában, ami alól kivillant világoslila inge. A haja ami valahol a szőke és a barna közt tanyázott szálanként volt a fejbőrére ragasztva. Ez tuti Technocol Rapiddal készült gondoltam..de hangosan annyit mondtam Üdv...

Erre felnézett a zöldes szemeivel. Elvigyorodott...

Hello...Tehetek érted valamit?

Nyeltem egyet,most kell ráborítanom az asztalt,most kell kemény nőnek lennem..most,de helyette visszakérdeztem.

Én tehetek valamit önért? Uram..

Akkor felállt..... 

Elém lépett,szinte éreztem az alapszagát, a tusfürdőparfüm és a nokedli szagát amit ebédnél evett..

Megnézhetnéd a díványom.....és beletúrt a hajába.

Ok megnézem-feleltem

Zöld volt a dívány és puha. 

Másnap már könnyebb munkát kaptam. Gondoltam egy díványnézés kellett csak hozzá. Annyit megért...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr6212895678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2017.09.25. 20:59:50

Szupcsi :-)
Kérjük a folytatást is, amelyben a főhős a továbbképzésre is elmegy!

@ndtomas 2017.09.26. 03:18:18

szóval, ez az út a sikerhez
süti beállítások módosítása