asikerutjain

asikerutjain

Csipkék között

2017. szeptember 28. - PeniValdes

Minden a szokásos volt. Reggel-délelőtt-délután-este-éjjel körforgása. Ebédre pizza, vacsorára hamburger. Jövő hónaptól fogyókúrázom.  azt hittem ez az életem.

Szeretem a kék színt, az ingje is kék. Kék,mint az ég,vagy a tó,vagy a pad. ha innen nézem balról,egész kedves arca van,olyan ártatlan,angyali...ezentúl mindig balról nézem.

-Hosszú hétvégét tervezek. Megérdemeljük a pihenést-arcán mosoly, kifejezetten bájos.

Bólintok, hétvége, továbbképzés, szállodák...

- vehetnél valamit,amiben tudsz aludni....

Aludni, valamiben...ember hiszen van pizsamám. 

-Nézd,itt van egy kis pénz...

a kezembe nyomja a ropogóst

- tehát csak bátran...

feláll kimegy.

Megjártam a boltokat,végül kiválasztottam egy piros csipkés-t. A piros a siker színe.

-Nézd hová hoztalak! Tapintsd csak meg az ágyneműt.

Tapiztam hát szorgalmasan a párnákat, elvégre hátha...

-Tényleg elköltötted a pénzem?-a fotelben ült, enyhén széttett lábakkal.

Igen...

Na hadd nézzünk!-akár azt mondhatnád,hogy csapjunk a lovak közé.

Csipkébe burkolom magam. Belenézek a tükörbe. Sápadt vagyok. Mély lélegzet...Kilépek-belépek. 

Széttett lábakkal ül,előrehajol.

-Egész helyes vagy-és vigyorog.

Ne öltözz át....

Aznap este nem öltöztem át

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9112908776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2017.09.28. 13:24:18

Peni, ebben annyi szomorú szépség volt a humorral együtt, hogy csak na. Nagyon érdekes, ahogy minden szaggatottságával együtt egy tök jól elképzelhető történetté állnak össze a mondatok. Nekem a nő azt a típust testesíti meg, aki a sarkon árulva bájait is elegáns lenne, van benne(d) egy ilyen született, művelt arisztokrata, aki a pokolban is úrinő.

CymaronCreel 2017.09.28. 15:20:33

Tetszik a stílusod, remélem sokat írsz még :)

CymaronCreel 2017.09.28. 15:37:56

@PeniValdes: Már azt hittem, hogy az csak az én hobbim

CymaronCreel 2017.09.28. 15:54:45

@PeniValdes: de remélem nekik is ilyen szépeket írsz, mint itt a blogodon

Leylandi 2017.09.28. 16:14:30

Csodálatos poszt! :-) Annyira életszagú, h az ember azonnal kedvet kap felkötni magát! Gyönyörű... :-)

haXXor 2017.09.28. 19:19:53

olyan alárendelt a nő mindegyik sztoriban. nem mondom, én is bele tudom élni magam a szereplőkbe (érdekes módon valamiért a nővel azonosulok inkább). lehet ez valami pszichológiai teszt?

Leylandi 2017.09.28. 20:48:22

@tomhardynészonja: nem, nem engem. Úgy értem, hogy önnönmagát...
Illetve így nézve magamat, persze. Igaza van, mit iszik?:-)

Leylandi 2017.09.28. 20:49:30

@haXXor: jobbik esetben csak az...

Leylandi 2017.09.29. 06:13:14

Na hol az új poszt? :-)

haXXor 2017.09.29. 14:36:44

@Leylandi: tegnap megkaptuk a mait is nem?

Leylandi 2017.09.29. 14:39:04

@haXXor: az nem akadálya annak, h ma megkapjuk a holnapit...
Jó lenne, ha a poszter nem szívódna fel már folyton!
Különben...!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.09.29. 19:05:26

nekem is van életem gyerekek..nem csak a sztárság.

Leylandi 2017.09.29. 20:07:57

@PeniValdes: ugyan... lefirkantod, és mész tovább :-) mibe telik az neked? Mi meg jól örûlünk :-)
süti beállítások módosítása