asikerutjain

asikerutjain

Mézeskalácsok

2017. szeptember 30. - PeniValdes

Újév volt, a sokadik már nekem. Előtte persze karácsony is volt, lágyan szitált a hó,és az emberek andalogtak a téli estéken...helyette latyak volt, sietés. Én is rohantam,hogy megvegyek minden ajándékot,amit majd odaadok a sok sok rokonnak,és helyett is csináltam a sok sok rokontól érkező ajándéknak is. Mézeskalácsot sütöttem, magamnak, családnak, meg a cégnek. Céges évzáró karácsonyozó party is volt. Felvettem az egyetlen igazán jó ruhám. a bordót, feltűztem a hajam,és végig botorkáltam a város utcáin. Ő is ott volt, frissen, vasalva,és jópofizott velünk. A lányok meg csüngtek a szaván...én meg magamban röhögtem,hogy...

És akkor felkért táncolni...egy lassú melódiára,és ott keringtünk,és akkor tényleg azt hittem,hogy igen ez igazi. 

na jó igazából végig azon méláztam,hogy milyen öblítőt használ.....

Az előző hetekben,napokban ugyanis én rohantam végig a boltokat,hogy ajándékot vegyek élete párjának....

Aztán ennek is vége lett, és szilveszter éjjelén elhatároztam, hogy új életet kezdek,hogy elé állok,hogy a szemébe mondom, hogy én valódi kapcsolatot akarok. S akkor úgy éreztem,hogy marha erős vagyok..

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9312912949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása