asikerutjain

asikerutjain

Az örökké tartó..

2017. október 03. - PeniValdes

Hazamentem,kinyitottam a szekrényt,és előkaptam a legjobb rucim..azt amit direkt azért vettem..és nem turkáltam,hogy majd ha jön a Nagy Ő,akkor abban libbenjek elé. Hát ez az volt,úgyhogy ellibegtem az étteremhez,ahol várt a volt Fönőköm..aki most a randipárom..

Tehát ott ültünk, jött a pincér.......én meg végigolvastam az étlapot,végül választottam egy szentről elnevezett kagylót..

Randiztunk, vagyis szépen elmondtuk hogy kik és mik vagyunk. én elmondtam hogy szabadúszó művész vagyok,és egy drogériában pénztáros..Ő meg elmondta,hogy Vezető,meg éppen válni akar..mert unja.....

Aztán elmentünk a kora tavaszi éjbe sétálni...majd a kapunál átölelt

És ez ment minden este...na jó, kedd, péntek este....amikor randiztunk,aztán felmentünk hozzám...és aludtunk...vagyis ő aludt...én néztem...alva olyan ártatlan volt. Azt terveztük hogy milyen lesz az új életünk...

Tehát nagy volt az idill...túl nagy.

Ja és elmentünk együtt strandolni, hekket ettünk, aztán a vízben kergetőztünk.....

és akkor egy szokásos este indult...randit beszéltünk meg.....Én vettem egy hátkivágásos ruhát...hozzá tűsarkú.....

És megint elkezdte az idegesítő vigyort...amit folyton bámulnom kellett a díványon..egykor....

Ettünk..és akkor megszólalt...újra összejöttem a feleségemmel...

-Te nem vagy normális!!!!!!!!!!-nem érdekelt hányan néznek,hogy milyen elegáns hely..

Felpattantam és elindultam az  ajtó felé..

- Attól még a mai estét együtt tölthetnénk......

Csodásan nézett ki...túl csodásan...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr9212925857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leylandi 2017.10.04. 05:51:07

Remélem, ez is fikció...
Ember így nem keresheti szándékosan a pofonokat :-o
De szépen van megírva, igazán szomorú lettem...

tomhardynészonja 2017.10.04. 06:16:44

ez tényleg szomorúan szép.

Leylandi 2017.10.04. 07:54:48

A tárgyhoz pedig: a főhős a No.1 alaphibát követte el: föléválasztott. Csitri létére ahelyett, hogy egy férfi boltieladót keresett volna, az idősebb, nős pszichopata vezető jópasival kezdett ki (gondolom, a faszinak esze ágában nem volt válni soha a pénzeszsák feleségtől, csak ők ilyen laza házastársi kapcsolatban élnek, hogy máshol alhat) mert a macsó izgalmas, és persze majd ő megszelídíti és az ágylábához köti, mert az az igazi kihívás, ami még senkinek se sikerült.
A követjező részekben majd az lesz, hogy elhiszi, innentől ez a szint őneki pártalálásban is jár, nemcsak egy numerára, így "nem talál senkit", valamint "a pasik mind hülyék", és macskásöregasszonyként hal meg. De nem akarom lelőni a poént, lehet máshogy is.
Ja, nem :-(

Leylandi 2017.10.04. 07:57:20

Fú, Penny, érted drukkolok, hogy úgy legyen, ahogy mondtad, és az egyetlen poszton kívül az összes többi nem tartalmaz önéletrajzi elemeket... :-(
Te ennél sokkal okosabb vagy.

CymaronCreel 2017.10.04. 08:34:32

@Leylandi: Emberek vagyunk, van hogy hibás döntést hozunk (ez általában akkor van, amikor az érzelmeinkre hallgatunk), de ha mindent tökéletesen csinálnánk, akkor baromi unalmas lenne az élet. A szerelemben egyébként nincsenek rangok. Sem a pénz, sem a külső nem szabhat neki határt. Persze sokszor szokott, de nem lehet ebből kiindulni. Szerintem a lány (legyen akár kitalált, akár valós személy) olyan valamit keres, amit már nem kaphat meg. Vagy egy apafigurát keres, aki mellett megint biztonságban érzi magát, vagy csak bünteti magát, az ilyen kapcsolatokkal. Szerintem ezt ő sem tudja. De ez csak az én véleményem, lehet, hogy nem így van. Én éltem például szar kapcsolatban, és megtetszett valaki más. Beszélgettünk, és még jobban tetszett. Aztán szakítottam szépen a barátnőmmel, és utána elkezdtem randizni, mert nem mindegy a sorrend, ha komolyan gondolod.

Leylandi 2017.10.04. 09:08:00

@CymaronCreel: "A szerelemben egyébként nincsenek rangok."

Ez teljesen igaz.
A párválasztàsban vannak.
Én pl. olyan szerelmes voltam Julia Robertsbe, mint az álat. De ha erre próbáltam volna alapozni az életemet, most anyámmal élnék és nyulakat tartanék a szobámban (szexre is).
Érted a szabadjára engedett, kontrollnélküli ösztön és a józan ész közti különbséget a párválasztásban, ugye?

"ez általában akkor van, amikor az érzelmeinkre hallgatunk"

A hiba nem baj. Az a baj, hogy sokan egész életükben se tanulnak belőle.
Az jó, ha hallgatunk az érzelmeinkre, ösztöneinkre.
Az a baj, ha csak arra hallgatunk, mint az állatok.
Szépen lehetne folytatni a sort a jó és rossz közti különbségekkel.

"csak bünteti magát, az ilyen kapcsolatokkal"

Nem tudjuk, milyen sorsot szánt Penny a főhősének. De ha továbbra is ilyeneket, ha nem tanul belőle, az gyönyörű önsorsròntó viselkedés lenne, mondhatni a mintapéldája.

Leylandi 2017.10.04. 09:18:59

A témában érdeklődőknek itt egy jó cikk:
mindset.co.hu/az-onsorsrontas-6-oka-miert-te-vagy-onmagad-legnagyobb-ellensege/
Igazán érdemes elolvasni.

CymaronCreel 2017.10.04. 09:27:44

@Leylandi: Pedig a nyulakkal, lehet, hogy néha egyszerűbb :)
Viccet félretéve minden attól függ, hogy mennyire működik a vonzalom, lehet, hogy Juliának, meg te lennél az igazi, csak nem kerested meg :)
Na mostmár tényleg nem viccelődöm.
Nagyon sok ilyen embert lehet látni az egész világon, akik nem tanulnak semmiből, és nem is hajlandóak változtatni, hiába lépnek bele ugyanabba a gödörbe. Ezzel nem lehet semmit sem kezdeni, max elküldeni egy pszichológushoz (hozzáteszem, szerintem ők sem érnek sokat) ott meg a kezébe nyomnak pár bogyót, aztán viszlát. Ha valaki nem változtat a szar helyzetén, az az esetek 99%-ban azt jelenti, hogy nem fáj neki eléggé. Majd ha már nagyon szar lesz, akkor elkezd tenni ellene, vagy szépen elhalálozik. Valamelyik előbb utóbb bekövetkezik.
Nagyon szép világ lenne itt, ha mindenki tanulna a hibájából, meg toleráns is lenne, sőt még józan paraszti esze, és önzetlen hozzáállása is lenne. Hát majd talán egy másik életben :)

CymaronCreel 2017.10.04. 09:47:51

@PeniValdes: Én meg, hogy feldobod a napom, és kezd újra éledni a fantáziám :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 10:01:56

a szinteknél azért megjegyzem hogy volt olyan akire mindenki azt mondta..hogy 10-es pasi..nálam meg 7-es volt...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 10:06:19

@CymaronCreel: én meg köszönöm,hogy hozzájárulok szellemi boldogságodhoz

Leylandi 2017.10.04. 10:21:54

@PeniValdes: az ő veled kapcsolatos viselkedése (kaland vagy tartós kapcsolat) nem attól függ, hogy TE mennyire árazod be, hanem attól, milyennek ítéli meg a piac. Egy szabály kőbe van vésve a mai világban: lefelé nem házasodik senki, legfeljebb csak dug. Férfiak se, de nők meg aztán pláne.
Ha nagyon kapkodnak utána, akkor a macsó jópasi középvezető (némi egzisztenciával) úgy fogja gondolni, feleségnek egy ügyvéd/fogorvosnő/level3 vezető kell biztos anyagi háttérrel, nembaj, ha már 30as. Dugni meg ámításra pedig huszonéves eladót/titkárnőt/előadót tart, azok ragadnak rá, mint a legyek, pont alkalmasak az egóját fényezgetni.
Az a nagy csoda, h az internet, a végtelen mennyiségű tájékoztatás ellenére mindig vannak, akik bedőlnek ennek.
Hiába, az ember hajlamos mindig a számára legelőnyösebb verziónak hinni, MÉG AKKOR IS, ha túl szép, hogy igaz legyen, így NYILVÁNVALÓAN nem igaz.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 10:25:37

@Leylandi: na ez az én való tragédiám,mert a saját szintemnek nem kellek.....igaz ki határozza meg a piacot? a nők vagy a férfiak?
igen, sokat olyan kapcsolatot láttam ahol a férfi jópasi volt, a feleség meg külsőleg 5-ös,de azonos gazdasági szinten voltak

CymaronCreel 2017.10.04. 10:48:10

@PeniValdes: Ha ezen a gondolaton megyünk tovább, akkor olyan emberek között kéne keresned, akik:
- kb. olyan beosztásban dolgoznak, mint Te.
- kb. olyan külső adottságokkal rendelkeznek, mint Te.
- kb. ugyanolyan értékrenddel, és érdeklődési körrel rendelkeznek, mint Te.
Ezekből csak azt kell belőni, hogy mennyire nézel ki jól, az meg attól függ, hogy a másiknak mennyire tetszel, szóval erre nincs konkrét szám. Kb. azért te is tudod, ha nincs nagyon elferdült önképed, hogy mennyi az annyi :)
Az biztos, hogy ezzel le tudod szűkíteni a kört, de attól még, arra is van esély, hogy körön kívülről jön valaki, akire nem is számítanál.
Érdemes azért nyitott szemmel járni a világot, mert a szerelem nem tudomány.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 10:51:30

@CymaronCreel: erre utaltam, hogy olyanok közt keresek..nem hiszek a macsó hercegekben...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 10:53:05

@CymaronCreel: a férfiak többsége szerint szép vagyok, szerintem nem

Leylandi 2017.10.04. 10:53:18

@PeniValdes: a piacot a piaci szereplők versenye határozza meg. (A felülről beavatkozásba nem mennék bele.)

"férfi jópasi volt, a feleség meg külsőleg 5-ös,de azonos gazdasági szinten voltak"

Akkorra már...
Küzdhetsz magadban törvényszerűségek ellen, de a párkapcsolati piacon pont ugyanazok a farkastörvények uralkodnak, mint bármelyik másikon. Csak más az árucikk.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 10:54:22

@Leylandi: nem a nő mindig kövérkés volt, a pasi meg mindig sportos...de az egyik ügyvéd a másik meg orvos

CymaronCreel 2017.10.04. 10:55:41

@PeniValdes: Az jó, akkor van mozgástered rendesen : )
Egyébként nehéz párt találni, és megtartani is, ehhez két ember kell. Sok sikert kívánok hozzá : )

Leylandi 2017.10.04. 11:04:21

@CymaronCreel: az értékrenden, érdeklődési körön kívül fontos még a belső tulajdonságok összessége is. Elképzelve, de nem feltételezve: Penny mondjuk küllemre 9, értékrendre 10 (rendes, jólnevelt csaj), egzisztenciára 4 (van egy lakása, középfokú végzettséget igénylő beosztása), és amúgy egy anyiszoci sündisznócska (mínusz 3), akkor pont annyira kelendő, mint egy nincstelen takarítónő a mamutban, aki kedves és jól szopik.
Mégegyszer: a számok FIKTÍVEK, mielőtt még valaki nekem esik.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 11:06:26

@Leylandi: én kedves vagyok,csak ezt sokan félreértik...komolyan:)

Leylandi 2017.10.04. 11:12:51

@PeniValdes: a piaci érték egy része, pl. a kialkudott kondíciók - ahogy rengeteg más terméknél is - az ügyletben részt nem vevők előtt láthatatlan. Pl. A nő sok baromságot/megcsalást elnéz a hapinak, és mindazok ellenére mindig mellette van. Ellentétben pl. veled, aki saját bevallása szerint imád időnként csakúgy elpárologni (ld. ghosting, -3pont).

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 11:13:54

@Leylandi: én nem ghostingolok,csak tudok láthatatlan lenni.)

Leylandi 2017.10.04. 11:15:13

Bocs, a möhö még a kedvesre ment.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 11:16:27

@Leylandi: a való életben egy kedves lány vagyok...csakhogy nálam az hogy vkivel sokat dumálok még nem jelent semmit...egyszerűen úgy vagyok beprogramozva hogy bárkivel eltudok társalogni érzelemmentes témákról...

Leylandi 2017.10.04. 11:19:23

@PeniValdes: Mégegyszer: a számok FIKTÍVEK, mielőtt még valaki nekem esik.
Amúgy én is, lásd itt a blogokat. Se nem szeretek senkit, se nem haragszom. Aki sokat beszél/írigat, annak ezt muszáj felvenni.

Leylandi 2017.10.04. 11:28:44

@PeniValdes: akkor tudod h nem kell magyarázkodnod :-)
Ugye?
Amúgy ha nem tudnánk itt érzelmileg semlegesek maradni, már rég öriharira összevesztünk volna :-)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.04. 11:30:10

@Leylandi: nem tudhatod,hogy titokban nem tervezem e már,hogyan foglak.....))

CymaronCreel 2017.10.04. 11:41:30

@Leylandi: "nincstelen takarítónő a mamutban" na ezen felröhögtem :) honnan jönnek neked ilyen példák ? :)

Leylandi 2017.10.04. 11:51:21

@PeniValdes: pajtákban elásni? :-) gondosan őrzöm a z inko... indi... kimonómat :-) Még Cseti se tud mindent, pedig ővele majdnemhogy összebarátkoztunk, itt ő kivételesen rendes csaj :-) de nem keverem a virtuálist a valósággal.

CymaronCreel 2017.10.05. 08:45:40

@PeniValdes: az egy jó kombináció, már a férfiaknak kedvez : )

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 17:25:51

@CymaronCreel:

Én ismerek egy csajt aki aranykalászos mezőgazdászhoz ment hozzá, még a traktorozást is évezi, pedig a csajnak van agya és mi sem állt tőle távolabb, mégis évezi a tanyasi életet :)
Jah és nem ronda mint egy bulldog a csaj, a paliról nem tudok nyilatkozni, de nem kövér malac ennyit tudok.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 19:12:35

@szociál: én is ismerek olyat akinek traktorja van

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 20:07:09

@PeniValdes:

De élnél is vele ?
Mennél ki aratni a nyár közepén feladva kis festészeted ? ;)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 22:09:36

@PeniValdes:

Van, ráadásul lékkondis, kikönyökölős csajoknak füttyögetős .

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 22:12:27

@szociál: ne is mondd..amikor gimis voltam a buszsoför mindig rám dudált..tökre megszoktam ijedni

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 22:22:30

@PeniValdes:

Az építőmunkások meg potyogtak az égből mert elvonult a gimis Peni ;)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 22:24:29

@szociál: érdekes,belőlük tiszteletet válltottam ki..

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 22:26:19

@PeniValdes:

A Buckingham palotát renoválták ? :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 22:27:14

@PeniValdes:

Azért most se lehetsz egy lestapált luvnyah :))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 22:29:03

@szociál: So who the fuck is Alice, is from the Buckingham Palace?

persze kezdték a szokásos szöveget,hogy így meg úgy,de akkor rájuk néztem és akire én ránézek az tudja mi az illem
mondták is,hogy elnézést
mondtam,hogy helyes, velem nem lehet gizdáskodni

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 22:36:27

@PeniValdes:

Még kirúgod alóluk az állványt mint Görbenóra :)

Nem úgy tűnik, dicső az még mindig :)
De apu elvesztése poszt elég húzós volt :(

Leylandi 2017.10.10. 23:43:03

@PeniValdes: "már túlvagyok dicső éveimen:)"

Basszus... :-(

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 06:40:21

@Leylandi:

Most él igazán a kischlány.
Nem csak a húszévesekéavilág, ahogy Arackilacibá danolná.
Téged és TomhardynéSzonját is eltudnálak képzelni 40 fölött is cuki titokzokniban és sportcipőben bármihez, nem csak a fiataloknak áll jól.

Leylandi 2017.10.11. 07:44:50

@PeniValdes: ez szomi :-( más azt mondja, 30 fölött van fenn a csúcson...

Leylandi 2017.10.11. 08:07:48

@PeniValdes: értem-értem.... már elvetted tőled a kedvem a nembúgós hangnál, nem kell tovább vesződni :-(
Legalább akkor mint íróban ne kelljen csalódni benned! Nyomás a ceruzáért... a blog népe éhes!

Leylandi 2017.10.11. 08:09:12

Anyám milyen depisvok :-(

Leylandi 2017.10.11. 08:23:02

@PeniValdes: najó... de másod is olyan?

Leylandi 2017.10.11. 08:25:20

Már nem a Dzsémsz-é, aki amerikai elnök volt...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 10:28:56

@PeniValdes:

Én a csúcson 23 évesen voltam, enyimé volt a világ :)
A piát is jobban bírtam, a másnaposság kb 1 óra szenvedés volt, ma meg már olyan mint ha kemót kaptam volna, nem is piálok, letettem az italt :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.11. 11:25:55

@szociál: én sosem piáltam,fel sem emeltem az italt

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 11:59:57

@PeniValdes:

Minden randin , házibulin bubis víz, vagy koala ? :O
A mai fiatalok meg minden féle patkánymérget bevesznek ami tabletta formájú .
Igaz fiatalon senki se félti az életét, nincs félelem érzet.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 12:08:24

@PeniValdes:

Tuccélni :)
Akkor sem iszol mikor meg vagy zuhanva ?
Szakítás, depi stb.. ?
Olyankor benyomsz egy tucat krémest, vagy egy vödör fagyit ?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.11. 12:10:02

@szociál: akkor sem..inkább benyomok egy vödör fagyit..vagy kimegyek emberkedni a hegyoldalvba

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 12:14:14

@PeniValdes:

....és a Martens bakancsoddal mindenkit megrugdosol :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 12:21:24

@PeniValdes:

Én 88-ban már Nikében futottam, pedig akkor még nem volt elterjedveL az orszgában, majdnem ki is néztek a pályáról az edzőtársak :)
Merugye 84-ben L.A.-ben Carl Lewis Nikében nyerte az aranyakat :P
4 márkát favorizálok, Nike, Adidas, Asics és Rebook, a Mizuno a Puma meg a többi kuka.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.11. 12:23:25

@szociál: 88-ban még nem futottam..
Asics cipőm volt..a Puma nekem inkább divatos

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 12:30:53

@PeniValdes:

Lehet hogy divatos, de futócipőnek nem annyira jó szerintem, utcainak lehet.
Ráadásul a Nike piszok könnyű volt, mint a pihe már 88-ban is.
Gondolom tudtad hogy a Dasler tesók mikor szétváltak (egymás konkurenciái lettek) akkor egyiké maradt az Adidas másik meg Puma néven nyitotta meg a cipőműhelyét :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.11. 12:36:10

@PeniValdes:

Ezt se olvastam, tv-be volt :)
Tudod nem szokok :)
süti beállítások módosítása