asikerutjain

asikerutjain

A vég kezdete

2017. október 04. - PeniValdes

Hajnalban ébredtem...öszegyürt lepedő..félredobott ruhák. Hamar magamra kaptam és kiosontam. nem akartam látni Őt..Elég hülyén néztem ki a kisestélyiben a reggeli forgalomban, de nem érdekelt...semmi sem érdekelt,legszívesebben a falat rúgtam volna. Hívogatott nem vettem fel, facebookon írt nem válaszoltam...

Aztán felhívtam Pircsit..aki jött egy kosár csokival,és sorozatnézés közben szidtuk a férfiakat...az összeset. Én meg elhatároztam,hogy nekem nem kell férfi...és elmentem strandolni..és mikor vki rámmosolygott.hát visszafintorogtam...a bárokban nem fogadtam el semmi meghívást......közben persze jól öltöztem..direkt...hogy lépre csaljam az összest. aztán meg ejtsem őket. 

Otthon meg elkezdtem tervezni a hidak felégetését...telefonáltam, utánanéztem. Készültem valamire...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr4312927103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CymaronCreel 2017.10.04. 12:15:35

Hogy nekem mennyire nem hiányzik ez az ismerkedéses rész :)

CymaronCreel 2017.10.04. 15:25:23

@PeniValdes: Egyébként ennek jó kis bosszúállás szaga van : )

Leylandi 2017.10.04. 15:51:25

Elássa ... figyeljétek meg, elássa...

CymaronCreel 2017.10.04. 16:07:24

@Leylandi: milyen jó kis sorozatgyilkos előtörténet lehetne ebből :)

Almás Peti 2017.10.05. 10:34:44

Az áldozat meg lehet, hogy olvassa ezt, vigyorog magában. Éppen hátrafordulna, hogy szóljon a kedvesének, "Figy, nézd milyen jót olvastam!"...

Amit nem érzékel jóleső izgalmában, az a gyengéd hűvös szellő a tarkóján, amit a szándékok keltenek és ami akkor manifesztálódik...

Egy lesujtó balta képében.

:)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.05. 10:40:36

@Almás Peti: Én a megállok az ágyadnál és nézlek típus vagyok

Almás Peti 2017.10.05. 10:42:15

@PeniValdes: Nem is tudom eldönteni hirtelen, melyikre félelmetesebb kelni. :D

Almás Peti 2017.10.05. 11:16:27

No igen, a gyors ijedtség után röpke pacsi SztPéterrel aztán manna szívószállal. Esetleg Trópusi meleg állandó naplementével meg vasvillás portással. :)

Jól hangzik. :D
süti beállítások módosítása