asikerutjain

asikerutjain

A féminine mystigue megőrzése

2017. október 09. - PeniValdes

Minden hétvégét, soksok hétköznapot töltöttem azzal,hogy ismeretleneknek kínáltam kis sajtdarabokat,vagy kávét a Barnabás mindent látó szemei előtt. A lábam már tökre húzodott,de szenvedni kell a pénzért....

Az a baj veled,hogy nincs meg benned a női misztikum, a titok-mondá újdonsült barátném a Kitti..akiben meg van a misztik...minden péntek este titokzatosan néz fel a pohara mögül...bár abban a félhomályban egyszerű a misztika..

Tehát az ő tanácsa az volt, hogy dobjam ki a turkálós melegitőim..mert azok nem elég femininek..hanem ruházzak be egy jó harsinyára..Kitti szerint egy neccharisnya csodákra képes...

Nézd drágám, én sem a fejemmel szereztem meg a pasimat,hanem ezzel itt n i-és feldobta a lábát az asztalra..hogy lássam az Erőt..

nem akartam megkérdezni,hogy jó jó ezzel szerezted...de mivel tartottad..volna meg.....

de nem akartam bunkó lenni..

-Itt van pl a főnököd...légy vele kissé titokzatos...meghálálja..

na most a következő hetekben Kitti útmutatásai alapján sejtelmes hangon válaszoltam a főnöknek Barninak,és vettem egy harsinyát...

-A lényeg hogy ne tudja,csak sejtse mi van alatta...

hát a lábam...akartam mondani..de nem mondtam..

ahogy azt sem,hogy Kitti elmélete hülyeség..mert akkor nem a koktélt nézni...hanem a plafont..vagy amit a póz kíván....

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr1212944613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.09. 16:39:00

na ezért tépem magam..Leylandi meg sehol

Leylandi 2017.10.09. 17:31:18

Nna, már készültem egy szentbeszéddel, hol a poszt :-(
Jó, hát nekem nincs munkaidőm, vagyis mindig tovább dolgozok... de igyekszem elolvasni.

Leylandi 2017.10.09. 17:34:01

Kitti fönnvan fészen? Tovább még nem jutottam.

Leylandi 2017.10.09. 21:40:15

@PeniValdes: a főhős szexelne Bárnival, csak ő nem veszi észre.

Leylandi 2017.10.09. 21:41:08

@PeniValdes: persze elvileg a bosszú kéne legyen a végcél, egyszer már elindultunk ebbe az irányba.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.09. 21:43:23

@Leylandi: a bosszú lassú..és tényleg bosszút akar állni?

tomhardynészonja 2017.10.10. 06:53:33

érdekes, hogy sosem volt neccharisnyám. A Móninak volt, és nagyon sokan udvaroltak neki. Véletlen lenne?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 07:28:53

@tomhardynészonja: nem, egy lábvillantással bármit ellehet intézni. anno volt egy olyan szoknyám, ami oldalt magasan felvolt slicceléve, szinte végig..abban mentem rögtön észrevettek...és közben még a hajamat is fújta a szél..olyan voltam mint egy sztár

Leylandi 2017.10.10. 12:27:58

@PeniValdes: hiszen sztár vagy... altblogger... :-)

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2017.10.10. 12:53:55

még mindig nem bírom eldönteni erről a blogról, hogy valósággal átszőtt fikció, vagy fikcióval átszőtt valóság... de a szövegezése kétségtelenül tehetségről árulkodik, írói vénáról.
süti beállítások módosítása