asikerutjain

asikerutjain

Téli rege

2017. december 14. - PeniValdes

Vele a pólóm által ismerkedtem össze. bejött neki az pólóm, meg az ami alatta átsejlett. Rögtön ezzel indított.

Később megtudtam,hogy remek szakács is,olyan aki érzésből fűszerez, nem szabályok szerint él, hanem maga alkotja a törvényeket, aki elég szenvedélyes,miközben felvágja a zöldségeket,és aki mindezt legszívesebben meztelen teszi. nem találkoztam azóta sem senkivel, aki ilyen természetes mód tudta volna viselni a testét, minden póz,vagy álszeréynség nélkül. persze ez nem volt csoda, mert rajta tényleg minden a helyén volt, minden gramm és  minden centi. Szoborba kellett volna önteni. 

Vagy legalább lefesteni...

tehát a pólóm miatt ismertem meg....hogy neki bejönnek az egyszerű pólók,és hiányzik neki egy nő,de sok a dolga..ő fontos ember...és szerinte szép orrom van,és szép combom,és végigmenne rajta. 

eltudtam volna képzelni,ahogyan félmeztelen vágja a fát a tajgán. vagy valami hasonlót csinálhatott volna. Igazi férfi volt,és akkor ott jól jött egy igazi férfi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr8813499883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nosce 2017.12.14. 18:09:56

azt én is megnéztem volna ahogy a - 50 fokban vágja meztelen felsőtesttel a tajgában a fát :)

Leylandi 2017.12.14. 18:28:23

Najó, ez azért egy kicsit már jobb...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.12.14. 19:45:56

@Leylandi: holnap leírom életem örök szerelmét

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.12.14. 20:16:49

@Leylandi: mindenkinek van egy Lédája egy Csinszkája, egy Flórája

tomhardynészonja 2017.12.15. 09:17:05

mindenkinek van egy álma! Tetszik ez a romantika hullám <3
süti beállítások módosítása