asikerutjain

asikerutjain

Az el nem enyésző szerelmem

2017. december 21. - PeniValdes

Mint tünékeny felhő tűnt el azon a tavaszi délután,úgyhogy hazamentem,és főztem ki tésztát,meg ettem salátát hozzá,és szinte el is felejtettem őt,miközben persze ott lebegett lelki szemeim előtt és megbizsergette a szívem az érzés,meg repkedtek a lepkék. Jó volt na,és ebbe a jóságba mégegyszer betört, amikor megint beleszívtam a természetbe,és hallgattam a patak csobogását..meg a madarak énekét,és akkor lehuppant mellém,és megint glóriát vont a feje köré a Nap,és hangja belefolyt a délutánba.

-Hiányoztál, kerestelek, de nem jöttél-nézett szomorú bociszemekkel

- nem szoktam minden délután itt ülni-feleltem

és rugdaltam a kavicsokat...

-Szoktál rám gondolni esténként-suttogta,és akkor felfedeztem az arcán kis mosolyt, helyes kis mosolyt

Tovább rugdaltam a kavicsokat,meg a cipőmmel mintákat...

-Merthogy én majdnem minden nap....csak jó lenne ha élőben is együtt lehetnénk,mert hiányzik nagyon.

Úgy éreztem akkor magam mint babitskosztolányiésradnóti egyben

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr4613515967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.21. 11:00:16

előttem egy hentai mese körvonalazódott ki, a nagyszemű leány rugdossa a kavicsot apró szoknyában, a vékony magas srác meg folyatja a nyálát és közben dagad az élére vasalt gatyója :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.12.21. 11:53:20

ez egy tiszta szerelem volt, mint a havas hegyek

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.12.22. 19:08:03

@PeniValdes:

mitől tiszta egy szerelem , nincs szex ? :O
gyertyafényes vacsora és utána kandalló előtt versolvasás, és nevetgélés ?
semmi kuki-nuni-papás-mamás ?
= )
süti beállítások módosítása