asikerutjain

asikerutjain

2.-

2018. január 15. - PeniValdes

A héten már negyedszer mentem el a könyvtárba. Hiába olyan sok programjuk van, ami emeli a szellemi színvonalat. Mert az eléggé lent ebben a városban,és kevesen vagyunk, akikbe szorult valami műveltség. Néha annyira egyedül érzem magam e téren, vagyis éreztem mert ezen a nap találkoztam azzal, aki méltó hozzám. Ott álltam a kötött kardigánomban meg a bokámat verdeső szoknyámban,és oldalamon a kézműves táskámmal, amiben a sonkás zsemlémet tartom, mert van,hogy a testnek is kell élelem, nemcsak a léleknek. Akkor lépett be a sorok közé ő a szemüvegével és a kardigánjával. Rögtön láttam,hogy nem valami kezdő olvasó,hogy gyakorlottan mozog ezen a téren. Ő is észrevett,és ő is látta,hogy én is otthon vagyok a könyvek között. Hiába a műveltség az meglátszik. Úgyhogy mellé léptem a kezemben lévő vastag könyvvel,és rákérdeztem Kantra.

A bejegyzés trackback címe:

https://asikerutjain.blog.hu/api/trackback/id/tr1213577593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása